Mihanpostپیشنهاد سردبیرکتاب

پرفروش ترین کتاب های جهان را بشناسید

پرفروش ترین کتاب های جهان در حقیقت داستان هایی خارق العاده هستند که هر خواننده ای را به جهانی دیگر خواهند برد. در این مطلب از میهن پست قصد داریم تا این کتاب ها را بیشتر به شما معرفی کنیم.

کتاب داستان دو شهر اثری از چارلز دیکنز: داستان دوشهر در صدر لیست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار دارد. این کتاب با فروش 200 میلیون نسخه ای هیچ رقیب نزدیک به خود هم ندارد.

کتاب هابیت اثری از جان رونالد روئل تالکین: هابیت یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان محسوب می شود. دنیای هابیت ها توسط این کتاب ساخته شده است. تا کنون 146 میلیون نسخه از این کتاب فروش رفته و این رشد با وجود عرضه فیلم ها، بازی و محصولات بصری جذاب تر از کتاب همچنان ادامه دارد.

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری: شازده کوچولو به عنوان یکی از سه کتاب پرفروش جهان شناخته می شود و 140 میلیون نسخه فروش داشته است. خواندن حداقل یکباره این کتاب برای همگان با هر سنی توصیه می شود.

کتاب پنجاه سایه آقای اثری از اثری از اِل جیمز: فروش کتاب در کشورهای اروپایی و آمریکایی در سالهای اخیر رشد زیادی داشته است. کتاب پنجاه سال سایه آقای خاکستری نیز یکی از کتاب هایی است که زمان چندانی از انتشارش نمی گذرد. این کتاب در سال 2011 به چاپ رسیده و اولین کتاب از سه گانه جیمز به شمار می ‌رود که 125 میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

کتاب هری پاتر و سنگ جادو اثری از جی کی رولینگ: در این لیست نام جی کی رولینگ در رده بالایی به چشم می خورد. کتاب هری پاتر و سنگ جادو شما را به دنیایی خواهد برد که حتی مطمئن نخواهید بود وجود دارد یا نه. این کتاب دارای فروش 107 میلیون نسخه ای بوده است.

پرفروش ترین کتاب های جهان

کتاب و سپس هیچکدام باقی نماندند اثری از آگاتا کریستی: حتما نام آگاتا کریستی ای نویسنده بی نظیر در نوشتن داستان های جنایی را شنیده اید. جالب آنکه کتاب و سپس هیچکدام باقی نماندند این نویسنده اکنون با فروش حدود 105 میلیون نسخه ای یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان است.

کتاب رویای تالار سرخ اثری از کائو ژوکین: کتاب رویای تالار سرخ  یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان تا حدی قدیمی است که حتی تاریخ دقیق انتشار آن نیز مشخص نیست. گفته می شود کتاب در بین سالهای 1755 تا 1790 میلادی منتشر شده و رقم فروش آن نیز از 100 میلیون عبور کرده است.

کتاب او: تاریخچه ماجراجویی اثری از رایدر هگارد: شاید نام این کتار را کمتر شنیده باشید. کتاب او: تاریخچه ماجراجویی هنوز در ایران مورد توجه قرار نگرفته است. این کتاب در سال 1887 میلادی نوشته شده است و تا کنون 100 فروش داشته است.

کتاب شیر، کمد و جادوگر اثری از سی اس لوئیس: دوستداران یک دنیای رویایی از این کتاب لذت خواهند برد. سی اس لوئیس این کتاب را در سال 1950 میلادی نوشته و تا کنون 85 میلیون نسخه از آن فروش رفته است.

پرفروش ترین کتاب های جهان

کتاب رمز داوینچی اثری از دان براون: یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان کتاب رمز داوینچی است. تنها 17 سال از انتشار این کتاب می گذرد و با این حال با فروش 80 میلیون نسخه ای جایگاه بی نظیری را کسب کرده است.

خواندن این کتاب ها باعث می شود تا دنیایی فراتر از مکانی در حال زندگی در آن هستید را تجربه کنید. پس هیچ فرصتی را برای بیشتر زندگی کردن و مطالعه کتاب از دست ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا