Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس ‌واگن تی کراس بطور رسمی معرفی شد

فولکس ‌واگن تی کراس در حقیقت قوی ترین نسخه از نوع خود را معرفی کرده که قرار است تنها در اروپا عرضه شود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی این شانسی بلند بپردازیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فولکس ‌واگن تی کراس در حالی در آلمان عرضه خواهد شد که این خودرو 25 هزار و 690 یورو قیمت دارد. توجه داشته باشید که این قیمت به اندازه 7 هزار یورو از مدل پایه آن گران تر است.

خودرو جدید معرفی شده می تواند در مدت زمان 8.5 ثانیه از صفر به شتاب 100 کیلومتر در ساعتی برسد با اینکه چنین آماری چندان خیره کننده نیست اما برای یک خودرو شاسی بلند کوچک بسیار عالی به شمار می آید.. البته سرعت نهایی این خودرو نیز 200 کیلومتر در ساعت است.

فولکس ‌واگن تی کراس دارای پیشرانه 1.5 لیتری تی اس آی بوده و 150 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو گشتاور 250 نیوتن متری نیز داشته و بصورت انحصاری از گیربکس 7 سرعته برخوردار است.

جالب است بدانید در خودروهای مدرن تکنولوژی نیز به خوبی جا باز کرده. از امکانات داخل کابین این خودرو می توان به شارژر بی سیم، 4 ورودی یو اس بی و نمایشگر دیجیتالی آمپر اشاره کرد.

صندلی های این خودرو بصورت کشویی بوده به همین دلیل نیز می توان فضای جای پا و یا صندوق را به خوبی مدیریت کرد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به ترمز اضطراری در هنگام عبور عابران پیاده، ترمز هوشمند شهری، حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور و دستیار شروع به حرکت در سربالایی اشاره کرد. این امکانات باعث می شوند تا در هنگام رانندگی احساس آرامش خاطر بیشتری داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس ‌واگن تی کراس را تماشا خواهیم کرد

منبع: whatcar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا