Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

لکسوس LC500 کانورتیبل بصورت رسمی معرفی شد

لکسوس LC500 کانورتیبل در حالی به تازگی در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شده است که پیش از این یک طرح مفهومی از آن در نمایشگاه دیترویت منتشر شده بود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

لکسوس LC500 کانورتیبل شباهت بسیار زیادی به مدل کوپه از همین خودرو دارد. تنها تفاوت هایی در سقف این دو خودرو دیده می شود. سقف لکسوس LC500 کانورتیبل از جنس پارچه بوده و چهار لایه است. برای باز یا بسته کردن سقف پارچه ای خودرو تنها زمانی به اندازه 15 ثانیه کافی خواهد بود. رنگ پارچه نیز در دو نوع مشکی و بژ قابل سفارش است. توجه داشته باشید که شما می توانید خودرو را در 10 رنگ متفاوت تهیه کنید.

بخش عقبی این خودرو نیز با صندوق بار، چراغ ترمز سوم و پوشش عقبی جدید، دارای طراحی جذابی است.

اما حتما جالب خواهد بود که بدانید لکسوس LC500 کانورتیبل دارای سیستمی به نام نگهبان آب و هوا بوده که در آن دمای سیستم گرمایش بخش بالایی بدنه خودرو، صندلی ها، گرمکن گردن و گرمکن غربیلک افزایش یافته و باعث می شود که افراد حاضر در خودرو دمای بیرونی را احساس نکنند.

سر و صدای باد از جمله دیگر معایب این خودرو در نسخه های قبلی بوده که حالا در خودروی جدید حل شده است.

کابین این خودرو دارای ظاهری فوق العاده مدرن و خیره کننده است. تودوزی هایی از جنس چرم و آلکانترا نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. در داخل این کابین یک نمایشگر 10.3 اینچی به چشم می خورد که در کنار نمایش اطلاعات به آمازون الکسا، کار پلی و اندروید اتو متصل است.

سیستم ایمنی پلاس لکسوس یکی از اصلی ترین ویژگی های این خودروی جدید است. این سیستم امکان تشخیص عابر پیاده و ترمز پیش از برخورد، هشدار حرکت بین خطوط، نور بالای هوشمند، هشدار ترافیک عقب و پایش نقاط کور را دارد.

باهم در میهن پست تصاویری از لکسوس LC500 کانورتیبل را تماشا خواهیم کرد

منبع: autoblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا