Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

زیباترین قصرهای جهان را تماشا کنید

زیباترین قصرهای جهان را در این مطلب از میهن پست به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. هر کدام از این قلعه ها روزی پر از هیاهو و داستان های تلخ و شیرین بوده اند. اما اکنون به یک جاذبه گردشگری تبدیل شدند تا همگان از آنها لذت ببرند. در ادامه با میهن پست همراه شود.

قصر هوهنزولرن در کشور آلمان: این قصر از زیباترین قصرهای جهان در قرن 11 میلادی ساخته شده و محل زندگی پادشاهان آلمانی بوده است. قصر هوهنزولرن در طول تاریخ چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون نیست یک جاذبه گردشگری به شمار می آید.

زیباترین قصرهای جهان

قصر هاوارد در کشور انگلستان: خانواده هاوارد به مدت بیش از 3 قرن در این قصر رویایی زندگی کرده اند. این مکان در حقیقت بزرگترین قصر در تمام بریتانیا محسوب می شود.

زیباترین قصرهای جهان

قصر القصر در کشور اسپانیا: باید گفت که مکان یک قلعه نظامی بوده که به قصر تبدیل شده است. در زمان اعراب از القصر به عنوان یک پادگان استفاده می شد. این قصر از زیباترین قصرهای جهان در شهر سگوویا واقع شده است.

زیباترین قصرهای جهان

قصر هیمه جی در کشور ژاپن: درنای سفید با هیمه جی واقعا یکی از زیباترین قصرهای جهان است. این قصر نخستین بنای تاریخی از کشور ژاپن است که در سازمان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده.

زیباترین قصرهای جهان

قصر پراگ در کشور جمهوری چک: قصری متعلق به قرن نهم که معماری سبک گوتیک را به نمایش گذاشته است. قصر پراگ یکی از زیباترین قصرهای جهان یک جاذبه گردشگری دیدنی در جمهوری چک است.

زیباترین قصرهای جهان

قصر پلس در کشور رومانی: کوه های کارپاسیان رومانی میزبان این قصر خیره کننده است. افرادی از ملل مختلف در ساخت قصر پلس با هم همکاری داشتند. گفته می شود در هنگام ساخت قصر کارگران و معماران با 14 زبان مختلف با یکدیگر صحبت می کردند.

زیباترین قصرهای جهان

قصر چمبورد در کشور فرانسه: شاه فرانسیس اول برای اینکه به قصر معشوقه اش نزدیک تر باشد این مکان را برای مدتی برای زندگی انتخاب کرده بود. قصری دیدنی با 443 اتاق و امکانات بی نظیر دیگر که حالا از جاذبه های گردشگری فرانسه است.

زیباترین قصرهای جهان

قصر نوی شوان اشتاین در کشور آلمان: کریستیان جانک قصر نوی شوان اشتاین در قرن 18 میلادی ساخت تا اکنون با معماری فوق العاده اش هر کسی را برای سفر وسوسه کند.

زیباترین قصرهای جهان

قصر کورفه در کشور انگلستان: حقیقتا دیگر نمیتوان گفت که کورفه از زیباترین قصرهای جهان است. امروزه دیگر تنها خرابه هایی از این قصر به چشم می خورد.

زیباترین قصرهای جهان

قصر ماتسوموتو در کشور ژاپن: قصر ماتسوموتو متعلق به مردم محلی ماتسوموتو است. این قلعه در سال 1878 توسط مردم از دولت ژاپن خریداری شد تا از تخربی نجات یابد.

زیباترین قصرهای جهان

قصر بورگ التز در کشور آلمان: خاندان بورگ التز هنوز هم مالک این قصر به شمار می آیند. این روزها تصاویر زیادی از قصر بورگ التز در اینستاگرام تماشا می کنید که نشان می دهد توجه مردم به آن جلب شده است.

زیباترین قصرهای جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا