Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فورد موستانگ ماک E را تماشا کنید

فورد موستانگ ماک E در حالی روز گذشته بصورت غیر منتظره تصاویر و مشخصاتش بصورت رسمی اعلام شد که قرار بود این اتفاق در روزهای آینده  رخ دهد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فورد موستانگ ماک E محصول جدید شرکت فورد دارای ظاهری خیره کننده است. از تصاویر این موستانگ مشخص است که آنها از روی ویدئوی معرفی رسمی لو رفته اند.

بنظر می رسد شرکت فورد اشتباها تصاویر خودرو را پیش از موعد مقرر منتشر کرده و پس از دقایقی کوتاه نیز آن را از روی سایت برداشته است. اما همین دقایق کوتاه کافی بود تا تصاویر آن در همه جای دنیا پخش شود.

این تصاویر منتشر شده تقریبا شبیه به رندرهای قبلی می باشد و حتی جزئیات به خوبی در آنها قابل مقایسه است. جلو پنجره ‌ای بسته شده، چراغ‌ های جلو و عقب مشابه موستانگ، فقدان هرگونه دستگیره درب نمایان و خطوط و تناسبات بدنه عضلانی از جمله ویژگی های اصلی ظاهری این خودرو محسوب می شود.

این خودروی جدید فورد الکتریکی بوده و ظاهر فوق العاده جذاب و مدرنی دارد. همچنین تصاویر داخلی از کابین هم احتمالا شما را به یاد خودروی تسلا خواهد انداخت.

در داخل کابین فورد موستانگ ماک E یک صفحه نمایشگر شبیه به یک تبلت به چشم می خورد. صفحه نمایشگر پشت فرمان نیز بصورت متفاوتی طراحی شده است.

قرار است این خودرو با 5 تریم به نام‌ های سلکت، کالیفرنیا Rt، پریمیوم، فرست ادیشن و GT عرضه شود. البته این موضوع از روی کپشن تصاویر قابل درک است.

مدل ‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک این نسخه از ماک E دارای شتاب صفر تا 96 کیلومتر در زمان حدود 6.5 ثانیه خواهد بود.

همچنین قیمت مدل سلکت که ارزان‌ ترین نسخه این کراس اوور است از 43 هزار 895 دلار شروع می شود. این خودرو تا انتهای سال 2020 میلادی به دست مشتریان خواهد رسید و حقیقتا باید گفت که فوق العاده بنظر می رسد.

باهم در میهن پست تصاویری از فورد موستانگ ماک E را تماشا می کنیم

منبع: theverge

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا