Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگون

گل های پاییزی زیبا مناسب برای نگهداری در خانه

گل های پاییزی از این جهت بسیار پر اهمیت هستند که با پایان فصل بهار و تابستان بسیاری از آنها دیگررنگ و طراوت قبلی را ندارند. اما ما در این مطلب قصد داریم تا زیباترین گل های پاییزی را به شما معرفی کنیم. در ادامه با مهین پست همراه شوید.

گل های پاییزی و گیاهان زیبایی که می توانند حتی در فصول سرد سال هم باغچه و یا گلدان های خانه شما را زیبا کنند بسیار مهم هستند. در زیر چند مورد از آنها را معرفی خواهیم کرد.

آنمون ژاپنی: این گل صورتی و سفید رنگ زیبا می تواند در خاک بسیار کم و دمای منفی 34 تا منفی 12 درجه سانتی گرادی رشد داشته باشد.

گل های پاییزی

گل ستاره‌ ای: برای داشتن گل ستاره ای که از زیباترین گل های پاییزی محسوب می شود باید فضایی در زیر نور آفتاب داشته باشید. البته دمای مناسب برای رشد گیاه هم کمتر از منفی 7 درجه است.

گل های پاییزی

سوسن عنکبوتی: گلی بسیار زیبا و خیره کننده که می تواند زیبایی بخش باغچه شما باشد. سوسن عنکبوتی پس از باران های پاییزی می روید.

گل های پاییزی

هلنیوم: یکی دیگر از زیباترین گل های پاییزی هلنیوم است. با کاشتن این گل در باغچه خانه پروانه ها نیز جذب شما خواهند شد.

گل های پاییزی

هلیوپسیس: اگر از علاقمندان به گل آفتاب گردان هستید این گل را در باغچه خانه بکارید. البته زمان گل دادن هلیوپسیس بسیار طولانی است و باید آن را در بهار بکارید.

گل های پاییزی

ایبریس: هر کدام از گل های ایبریس دارای حجم زیادی هستند. رنگ این گل سفید بوده دارای ظاهری بسیار دوست داشتنی است.

گل های پاییزی

داوودی: اگر باغچه و یا حیاط ندارید این گل مناسب شماست. گل های داوودی بسیار متنوع هستند. شما می توانید این گل را داخل گلدان بکارید و از گل دادن آن لذت ببرید.

گل های پاییزی

بنفشه زمستانی: این گل رنگارنگ و زیبا را کمی زودتر از اینکه هوا سرد شود بکارید. اگر دمای هوا قبل از کاشتن بذر به کمتر از 5 درجه برسد احتمالا گل نخواهد داد.

گل های پاییزی

منبع: countryliving

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا