Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

کیا اپتیما K5 بصورت رسمی در کره جنوبی معرفی شد

کیا اپتیما K5 در حالی روز گذشته در کشور کره جنوبی بصورت رسمی معرفی شده که تا کنون چندین ویدئوی تبلیغاتی از آن منتشر شده بود. در ادامه به ارائه اطلاعاتی در خصوص این خودرو جدید خواهیم پرداخت. با میهن پست همراه شوید.

کیا اپتیما K5 در حقیقت نسل ششم از خودروهای اپتیما محسوب می شود. گفته شده که این خودروی جدید در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

این بار از جزئیات داخلی و کابین خودرو آغاز خواهیم کرد. کابین این مدل جدید از اپتیما دارای یک صفحه نمایش پهن در میانه داشبورد است. این صفحه نمایش به نوعی در کنار نمایشگر آمپر قرار گرفته است. همچنین غربیلک فرمان و کنسول میانی خودرو نیز بطور کامل باز طراحی شده اند.

خودرو دارای طول 4.9 و عرض 1.86 متری بوده حدودا به اندازه 5 سانتی متر در طول و 2.5 سانتی متر در عرض از مدل قبلی خود بزرگتر است. البته توجه داشته باشید که ارتفاع خودرو نیز به اندازه 2 سانتی متر کوتاه تر شده است. مشتریان این خودرو می توانند رینگ های 16 تا 19 اینچی را برای خود انتخاب نمایند.

درعقب خودرو یک نوار ال ای دی به چشم می خورد که بصورت یک نواخت تمامی عرض آن را شامل می شود.  درب صندوق بار، سپر عقب و دیفیوزر با سر اگزوزهای افقی هم از دیگر ویژگی‌های جدید نمای عقبی این سدان کره‌ای هستند. نکته جالب در مورد کیا اپتیما K5 سقف شیب دار آن است که این شیب به سمت عقب کشیده شده و بطور محسوس قابل مشاهده است.

بد نیست بدانید شرکت خودروسازی کیا در حقیقت زیر مجموعه کمپانی هوندا محسوب می شود. این کمپانی دومین خودروساز بزرگ کشور کره جنوبی است که چندین کارخانه تولیدی در کشورهای مختلف جهان دارد.

باهم در میهن پست تصاویری از کیا اپتیما K5 را تماشا خواهیم کرد

منبع: autoblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا