Mihanpostپیشنهاد سردبیر

چراغ رومیزی تزیینی را شیک و ساده بسازید

چراغ رومیزی تزیینی می تواند زیبایی فوق العاده ای به اتاق خواب شما بدهد. در این مطلب قصد داریم تا بصورت مرحله به مرحله به شما شیوه ساخت این چراغ را آموزش دهیم.چراغ رومیزی تزیینی را می توانید با وسایلی بسیار ارزان بسازید. در این ساختنی با ما همراه شوید. تنها کافیست که روند ساخت را شروع کنید و پس از آن خواهید توانست به نتیجه نهایی برسید و از آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که شما می توانید با استفاده از استیکرهای مختلف چراغ رومیزی تزیینی جذابی درست کنید و برای انجام این کار هم نیاز به داشتن مهارت های خارق العاده ای نیست.

وسایل مورد نیاز زیر را آماده کنید:

۱- پوسته درخت به عنوان پایه

۲- اسپری لاک چوب

۳- چسب قطره ‌ای

۴- چسب جانسون

۵- منبع تغذیه ۱۲ ولتی

۶- تصویر یا استیکر ماه که پرینت شده روی وینیل باشد

۷- سیم آلومینیومی

۸- ورق آکریلیک شفاف گنبدی – قطر ۸ اینچ و ارتفاع ۱ اینچ

۹- مخلوط آب و شامپو

۱۰- سیم مگنت یا سیم لعاب ‌دار – سایز ۱۲۰

۱۱- نوار LED سفید ۱۲ ولتی ۵۰۵۰

در مرحله نخست پس زمینه چراغ که در حقیقت نمای ماه کامل است را درست کنید. برای اینکار پس از پرینت با مخلوط آب و شامپو استیکر را روی آکریلیک گنبدی شفاف بچسبانید.

در مرحله دوم با استفاده از سیم مگنت درخت را ایجاد کنید. برای اینکار ابتدا سیم را به تیکه های ۲۶ سانتی تقسیم بندی کنید. سپس همانند تصاویر زیر آنها را به هم پیچانده و درخت سیمی را بسازید.

در مرحله سوم به سراغ پایه چوبی بروید. شما می توانید با استفاده از هر چیزی که می توانید این پایه را درست کنید. کافیست نگاهی به تصاویر پایین بیاندازید تا ساخت پایه را فرا بگیرید.

در مرحله چهارم که شامل دو بخش است درخت را به پایه متصل کرده و منبع تغذیه که به نوار ال ای دی متصل است را روشن نمایید. در این مرحله کار به پایان می رسد

منبع: instructables

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا