Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

رندرهای آیفون 12 منتشر شدند

رندرهای آیفون 12 در حالی توسط وب سایت فون آرنا منتشر شده اند که هنوز آیفون 11 کمپانی اپل همه گیر نشده است. بی شک یکی از مهمترین ویژگی های اپل در این است که هیچ وقت منتظر نمی ماند همواره به دنبال پیشرفت است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

بی شک لو رفتن تصاویر و اطلاعات آیفون های جدید یکی از هیجان انگیز ترین اتفاقات دنیای گوشی های موبایل است. اگر کمی با این فضا آشنا باشید احتمالا نام مینگ چی کو را شنیده اید.

مینگ چی کو اخیرا اطلاعاتی از گوشی جدید اپل ارائه کرده است و وب سایت فون آرنا نیز از روی این توضیحات رندرهای آیفون 12 منتشر کرده است.

جالب است بدانید وب سایت دیجی تایمز نیز شایعه ای را مطرح کرده که نشان می دهد آیفون جدید با نام آیفون 9 و یا اس ای 2 عرضه خواهد شد. البته چنین مدل نامگذاری از اپل چندان دور از ذهن نیست.

همانطور که در تصاویر انتهای این مطلب مشاهده خواهید کرد اپل در گوشی هوشمند جدیدش قصد دارد طراحی مکعبی را برگزیند. پس احتمالا دوباره با گوشی هایی همچون آیفون 4، آیفون 5 و آیفون اس ای مواجه خواهیم بود.

همچنین بریدگی صفحه نمایش نیز یکی دیگر از ویژگی های آیفون جدید به شمار می آید. بنظر می رسد اپل هنوز قصد ندارد تا حاشیه ها را از بین برده و صفحه نمایشی یکنواخت ارائه کند.

در این میان باید گفت کمپانی کوپرتینویی نیز در آیپد پرو از چنین ساختاری برای زیبایی شناسی استفاده کرده و به این ترتیب هدف بلند مدت جانی آیو که  از بین بردن کامل ناچ و حاشیه صفحه در آیفون بوده به تعویق می افتد. البته توجه داشته باشید که جانی آیو سمت طراح ارشد اپل را در گذشته بر عهده داشته است.

باهم در میهن پست تصاویری از رندرهای آیفون 12 که توسط فون آرنا ارائه شده را تماشا می کنیم

منبع: phonearena

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا