Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیر

لکه های قهوه ای پوست را با این روش ها از بین ببرید

لکه های قهوه ای پوست در حالی می توانند موجب اذیت شما شوند که این به وجود آمدن این لکه ها ممکن است دلایل بی شماری داشته باشد. در همین ابتدا توصیه می کنم که مراجعه به پزشک را فراموش نکنید. اما ما نیز روش هایی را برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست معرفی کرده ایم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

آزلائیک ‌اسید برای پوست: احتمالا نام آزلائیک ‌اسید را کمتر شنیده باشید. اگر پوست شما رنگ دانه های غیر طبیعی تولید نکند بی شک پوستی شفاف و روشن خواهید داشت در این میان آزلائیک ‌اسید می تواند دقیقا چنین کاری را انجام دهد. شما می توانید روزی 1 یا 2 بار آن را روی صورتتان ماساژ دهید.

استفاده از کوجیک‌ اسید: این ماده دقیقا همان چیزی است که در اکثر روشن کننده های پوست از آن استفاده می شود. در هنگام استفاده از کوجیک اسید برای از بین بردن لکه های پوست بسیار محتاطانه از این ماده استتفاده نمایید. شما باید تنها در هنگام شب به عنوان یک روش مراقب پوستی در دوز بسیار پایین از آن استفاده کنید. کوجیک‌ اسید را تنها روی لکه های قهوه ای پوست ماساژ دهید.

ویتامین C بصورت موضعی: بصورت ساده استفاده موضعی از ویتامین سی فرایندهای آنزیمی که روی پسوت ملانین تولید می کند را کم اثر کرده و به همین دلیل باعث روشن شدن پوست می شود. کافیست ابتدا پوست را تمیز کرده و سپس چند قطره از ویتامین c روی آن ماساژ دهید.

لکه های قهوه ای پوست

عصاره سویا: طبق تحقیقاتی که نتایج آن اخیرا اعلام شده است، عصاره سویا می تواند رنگ پوست را سفید کند.  طبق این تحقیقات سویا می تواند از ورود ملانین که یکی از عوامل تیره شدن پوست است جلوگیری کرده و به همین ترتیب اثر خوبی در از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دارد.

لکه های قهوه ای پوست

لیزر برای پاکسازی پوست: شاید بتوان گفت که موثرترین و سریع ترین روشی که می توانید به وسیله آن این لکه ها را از روی صورت خود پاکسازی کنید لیزر باشد. البته درمان با لیزر هزینه نسبتا زیادی خواهد داشت.

لکه های قهوه ای پوست

منبع: self

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا