Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

مرکز خرید ابن بطوطه دبی را بیشتر بشناسید

مرکز خرید ابن بطوطه در حالی به یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی تبدیل شده که در این مکان بیش از 420  فروشگاه به چشم می خورد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید در شهر دبی با میهن پست همراه شوید.

مرکز خرید ابن بطوطه در منطقه جاده شیخ زاید دبی واقع شده است. این مرکز خرید در فضایی به مساحت 521 هزار متر مربع ساخته شده و برندهای مطرح و بین المللی از سراسر جهان در آن دارای فروشگاه هستند. شاید جالب باید که بدانید 50 رستوران و حتی بیش از 20 سالن سینما در این مکان قرار دارد.

طراحی ابن بطوطه بسیار جذاب است. این مرکز خرید چندین بخش مختلف را در خود جای داده است که به آنها حیاط می گویند. حیاط چین، حیاط هند، حیاط پرشیا، حیاط مصر، حیاط تونس و حیاط آندولوسی از جمله این حیاط ها هستند. علت نامگذاری این حیاط ها هم به دلیل سفرهای ابن بطوطه به کشورهای مختلف بوده است.

بطورکلی اگر قصد تفریح، خرید و یا رستوران گردی داشته باشید در این مرکز خرید به شما خوش خواهد گذشت. از لوازم الکتریکی گرفته تا بانک، صراقی، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، چرم، دست سازه های هنری و حتی مبلمان در این مکان به چشم می خورد.

اگر قصد رفتن به این مکان را داشته باشید می توانید به سادگی با استفاده از مترو به آن دسترسی داشته باشید. ایستگاه مترو دقیقا در کنار این مرکز قرار دارد. همچنین تاکسی ها نیز از هر جای شهر می توانند شما را به این مرکز خرید برسانند.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 شب باز است. البته این ساعات در روزهای ماه رمضان متفاوت خواهد بود و تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

باهم در میهن پست تصاویری از مرکز خرید ابن بطوطه را تماشا می کنیم

منبع: ibnbattutamall

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا