Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

مک ‌لارن الوا با ظاهری خارق العاده معرفی شد

مک ‌لارن الوا در حالی با ظاهری خیره کننده و بی نظیر معرفی شده است که این این خودرو سبک ترین محصول این کمپانی به شمار می آید. برای تماشای تصاویر و جزئیات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مک ‌لارن الوا در حقیقت نخستین محصول کمپانی مک لارن است که جاده ای بوده و دارای کابینی باز است. این خودرو دارای سیستم مدریت فعال هوا و یا همان AAMS بوده که موجوب ایجاد حباب آرامش روی خودرو می شود. این تکنولوژی باعث می شود هوا از دماغه فرستاده شده و از دریچه پوزه خودرو خارج شود و در انتها به سمت روی کابین هدایت می شود. در این صوریت نوعی شیشه جلوی غیر واقعی ایجاد می شود که به آن حباب آرامش می گویند.

مک ‌لارن الوا قرار است با آپشن یک شیشه جلوی ثابت عرضه شود. همچنین سرنشینان خودرو در مدل های بدون شیشه می توانند از کلاه ایمنی استفاده نمایند. البته ایرو دینامیک خودرو به گونه ای است که حتی نیازی به کلاه ایمنی هم نیست.

جالب است بدانید در بخش پشتی مک ‌لارن الوا یک اسپویلر قرار دارد که هم در ارتفاع و هم در زاویه تنظیم می شود که باعث بهینه سازی ایرو دینامیک خواهد شد. علاوه بر این، دیفیوزر عقب نیز برای هدایت جریان هوا به تیغه‌ های عمودی مجهز شده و در ارتباط با اسپویلر کار می ‌کند. همچنین الوا  دارای کف کاملا مسطحی نیز است.

اما توجه داشته باشید که قرار است از این مدل تنها 399 دستگاه ساخته شود. قیمت خیره کننده 1 میلیون و 690 هزار دلاری نیز نشان می دهد که هر کسی از پس خرید آن بر نمی آید. در نهایت این خودرو در انتهای سال 2020 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با هم در میهن پست تصاویری از مک ‌لارن الوا را تماشا می کنیم.

منبع: cnn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا