Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاگوناگون

بزرگترین مجسمه های جهان را بشناسید

بزرگترین مجسمه های جهان را در حالی به شما معرفی خواهیم کرد که بلندترین این مجسمه ها دارای 182 متر طول است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مجسمه اتحاد در هند: این مجسمه از بزرگترین مجسمه های جهان دارای 182 متر طول است و به افتخار والابای پاتل پدر یکی از بنیانگذاران کشور هند ساخته شده است. مجسمه  اتحاد در سال 2018 ساخته شده و به همین دلیل در اکثر لیست های مجسمه های بزرگ قابل مشاهده نیست. این تندیس با پایه آن ۲۴۰ متر ارتفاع دارد و با ترکیبی از فولاد و برنز ساخته شده‌ است.

بزرگترین مجسمه های جهان

مجسمه بهار معبد بودا: این مجسمه دارای 153 متر ارتفاع است. مجسمه بهار معبد بودا (Spring Temple Buddha) در باغی رویایی و زیبا در شهر جیانگ سو کشور چین قرار دارد. این مجسمه در سال 2002 میلادی ساخته شده است و یکی از جاذبه های گردشگری چین محسوب می شود.

بزرگترین مجسمه های جهان

مجسمه اوشیکو: مجسمه اوشیکو (Ushiku Great Buddha) یکی دیگر از بزرگترین مجسمه های جهان به شمار می آید که در سال 1995 میلادی ساخته شده و در کشور ژاپن قرار دارد. این مجسمه از جنس برنز ساخته شده و هیبت خارق العاده دارد.

بزرگترین مجسمه های جهان

مجسمه بودای لایکیون سکیا: تنها کافیست نگاهی به این مجسمه بیاندازید تا شما را شگفت زده کند. بودای لایکیون سکیا (Laykyun Sekkya) دارای 116 متر ارتفاع بوده و در سال 2008 میلادی ساخته شده است. این مجسمه یکی از جاذبه های گردشگری کشور میانمار به شمار می آید.

بزرگترین مجسمه های جهان

مجسمه گوانین نانشان: کشور چین بزرگترین مجسمه های جهان را در خود جای داده است. مجسمه گوانین نانشان (Guanyin of Nanshan) نیز در چین قرار دارد. این مجسمه دارای 108 متر ارتفاع بوده و استان هاینان میزبان آن است.

بزرگترین مجسمه های جهان

مجسمه های امپراتورهای یان و هوانگ: مجسمه ای خیره کننده که بر روی کوهی با 106 متر ارتفاع کنده کاری شده است. این مجسمه در کشور چین و استان هنان قرار دارد.

بزرگترین مجسمه های جهان

منبع: 10largest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا