Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

توقف تولید آلفارومئو 4C

توقف تولید آلفارومئو 4C این روزها در حالی در صدر اخبار مرتبط با خودرو قرار گرفته که این خودروساز مطرح ایتالیایی سالهاست که انواع مختلف این خودرو را تولید کرده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

آلفارومئو 4C از سال 2013 در ورژن ها مختلفی همچون کوپه و اسپایدر در حال تولید بوده است. البته مدل کوپه این خودرو از سال 2018 میلادی از بازارهای کشور آمریکا خارج شد اما هم اکنون تنها مدل هایی که در مراکز فروش این کمپانی قرار دارند قابل خریداری هستند.

توقف تولید آلفارومئو 4C درحالیست که این خودرو دارای یک پیشرانه 4 سیلندری با توربروی 240 اسب بخاری بوده است. مدل 4C از کمپانی آلفارومئو دارای ظاهری کوچک و اسپرت است و تنها 895 کیلوگرم نیز وزن دارد.

بنظر می رسد که کمپانی آلفارومئو که امروزه شهرت این برند بیشتر به تولید خودروهای اسپورت گران‌ قیمت است، قصد دارد تا محصولات اسپورت خود را به سمت توقف تولید ببرد. این شرکت حتی برای ورود به بازارها اروپایی قصد دارد تا وارد تولید خودروهای شاسی بلند شود. مدل جیولیتا نیز قرار است در بازار خودروهای کامپکت حضور داشته باشد اما احتمالا جایگزین آن تولید نمی شود. گفته می شود مدل شاسی بلند از خودرو توناله تا سال 2021 میلادی وارد بازار خواهد شد. تولید چنین خودروهایی باعث حضوری آلفارومئو در محصولات شهری خواهد شد.

همانطورکه می دانید مالک اصلی کمپانی آلفارومئو شرکت بزرگ فیات است که این روزها با  پژو سیتروئن ادغام شده است. البته ترکیب شدن این دو غول دنیای خودروسازی باعث به وجود آمدن شرکتی قدرتمند خواهد شد که توانایی هر کاری را خواهد داشت.

احتمالا توقف تولید آلفارومئو 4C نیز جزو استراتژی های جدید این مجموعه است و باید دید که این شرکت در آینده چه برنامه های بزرگی خواهد داشت.

با هم در میهن پست تصاویری از خودرو آلفارومئو 4C را تماشا می کنیم.

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا