پیشنهاد سردبیرگوناگونماشينویدیو

کامارو زد ال 1 (Camaro ZL1) شاهکار هنسی پرفومنس

شرکت هنسی پرفومنس انجینیرینگ امسال با معرفی کامارو زد ال 1 Camaro ZL1 در نمایشگاه سمای 2019 شرکت کرد. در این مطلب قصد داریم تا این خودرو جذاب را به شما معرفی کنیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در کامارو زد ال 1 (Camaro ZL1) پیشرانه 6.2 لیتری در مدل V8  سوپر شارژ LT4  با موتور LT5  کوروت ZR1 جایگزین شده است. شما پیش از این هم در میهن پست با طرح مفهومی شورولت کامارو آشنا شده بودید.

پیش از اینکه شرکت هنسی پرفومنس انجینیرینگ دست روی این خودرو بگذارد موتور کامارو دارای قدرت 755 اسب بخاری بود اما این شرکت در حرکتی جالب توجه اقدام به تقویت این قدرت این موتور کرد.

شاید جالب باشد که بدانید هنسی با مدیریت کالیبراسیون موتور و بهره گیری از سوخت E85 قدرت موتور را به 1200 اسب بخار و 1356 نیوتن متر گشتاور رسانده است. البته در این فرآیند گیربکس خودرو نیز تقویت شده است.

کامارو زد ال 1 با نام رسورکشن به معنای رستاخیز می تواند در مدت 2.3 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد. همچنین سرعت نهایی این خودرو نیز 354 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

البته به گفته شرکت هنسی در صورتی که یک راننده حرفه ای این خودرو را در اختیار بگیرد می تواند در مدت زمان 9.3 ثانیه مسافت 400 متری را طی کند.

اما نکته جالب در مورد خودرو این است که تنها 24 دستگاه از آن تولید خواهد شد. این خودرو با گارنتی یک ساله که 19 هزار کیلومتر را شامل می شود عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز 200 هزار دلار است.

همچنین خریداران این خودرو می توانند گرافیک بیرونی و کاپوت فیبر کربنی را بصورت سفارشی برای آن درخواست کنند.

در انتهای این مطلب از شما دعوت می کنیم تا تصاویر و ویدئوی دیدنی کامارو زد ال 1 را تماشا کنید.

منبع: hennesseyperformance

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا