Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

بزرگترین هتل های جهان را به روایت تصویر بشناسید

بزرگترین هتل های جهان را حالی در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد که اکثر این هتل ها در شهر لاس وگاس قرار دارند. برای آشنایی و تماشای تصاویر این هتل ها در ادامه با میهن پست همراه شوید.

 تماشای شگفت انگیز ترین هتل های جهان بسیار هیجان انگیز و جالب است. اگر به لیست برترین ها، خیره کننده ترین ها و جذاب ترین علاقمند هستند این مطلب را از دست ندهید.

10- هتل ایزمایلو وو در شهر مسکو: بزرگترین هتل کشور روسیه که دارای 4 ساختمان 30 طبقه است و میزبان ورزشکاران المپیک سال 1980 بوده است. هتل ایزمایلو وو (Izmailovo) در سال 1979 میلادی ساخته شده و بیش از 7500 اتاق در آن قرار دارد.

بزرگترین هتل های جهان
هتل ایزمایلو وو (Izmailovo)

9- هتل ام جی ام گراند و سیگنیچر در شهر لاس وگاس: بزرگترین هتل های جهان در شهر لاس وگاس آمریکا قرار دارند. هتل ام جی ام گراند و سیگنیچر (The MGM Grand and The Signature) به عنوان یکی از بزرگترین آنها شناخته می شود. این هتل در سال 1993 میلادی ساخته شده و 5044 اتاق را در خود جای داده است.

بزرگترین هتل های جهان
هتل ام جی ام گراند و سیگنیچر (The MGM Grand and The Signature)

8- هتل فرست وورلد جنتینگ های لندز در کشور مالزی: شاید جالب باشد که بدانید هتل فرست وورلد جنتینگ های لندز (First World Hotel Genting Highlands) هتلی سه ستاره است و در این لیست ترین ها قرار دارد. این هتل با نمایی رنگارنگ یکی از بهترین هتل هایی است که در مالزی می توانید در آن اقامت داشته باشید و هر نوع تفریحی را که بخواهید در آن تجربه کنید.

بزرگترین هتل های جهان
هتل فرست وورلد جنتینگ های لندز (First World Hotel Genting Highlands)

7- هتل دیزنی آل استار در شهر ارلاندو: دیزنی آل استار (Disney All – Star Resort) در حقیقت یک تفرجگاه وسیع است که در ارلاندو واقع شده است. این مکان دارای هتل های مختلف با تم های متفاوت و جذابی است که از جمله آنها می توان به هتل موسیقی، هتل ورزشی و هتل فیلم و سینما اشاره کرد. 5658 اتاق در این هتل قرار دارد.

بزرگترین هتل های جهان
دیزنی آل استار (Disney All – Star Resort)

6- هتل های وین و آنکور در شهر لاس وگاس: این دو هتل که در یک مجموعه قرار دارند به نسبت دیگر هتل های نوساز تر هستند. همچنین به نسبت هتل های لاس وگاس که همگی دارای قیمت های سرسام آوری هستند، نرخ های مناسب تری دارند. زمین گلف این هتل های وین و آنکور (The Wynn and Encore) بسیار معروف است.

بزرگترین هتل های جهان
هتل های وین و آنکور (The Wynn and Encore)

5- هتل لاکسور در شهر لاس وگاس: بزرگترین هتل های جهان متعلق به مجموعه هتل های ام جی ام در لاس وگاس هستند.  هتل لاکسور (The Luxor) نیز در این شهر در سال 1993 میلادی ساخته شده و دارای 2 برج است که هر کدام 22 طبقه دارند. حدودا 4400 اتاق در این هتل قرار گرفته است.

بزرگترین هتل های جهان
هتل لاکسور (The Luxor)

4- هتل ماندالای بی در شهر لاس وگاس: برای اینکه اقامتی لوکس و رویایی را در شهر لاس وگاس تجربه کنید باید به هتل ماندالای بی (Mandalay Bay) بروید. این هتل زیباترین سوئیت های آمریکا را در خود جای داده است. هتل ماندالای بی در کنار هتل دی قرار دارد و به گونه در یک مجموعه شناخته می شوند.این هتل ها دارای 4337 اتاق هستند که به همین خاطر لقب یکی از بزرگترین هتل های جهان را به خود اختصاص داده اند.

بزرگترین هتل های جهان
هتل ماندالای بی (Mandalay Bay)

3- هتل مبسدر سیتی، جمتین در کشور تایلند: هتل 4 ستاره مبسدر سیتی (Ambassador City) در شهر پاتای دارای 4210 اتاق است  و در فضایی 40 هکتاری قرار دارد. شما می توانید با مبلغ بسیار کمی در اتاق های معمولی این هتل اقامت داشته باشید.

بزرگترین هتل های جهان
هتل مبسدر سیتی (Ambassador City)

2- هتل ونیشن یا ونیزی در شهر لاس وگاس: شاید رقم خیره کننده بیش از 7000 اتاق در یک هتل دید شما را نسبت به هتل هایی که تا کنون معرفی کرده ایم تغییر دهد. هتل ونیشن (The Venetian) در سال 1999 میلادی ساخته شده و هتلی 5 ستاره محسوب می شود.

بزرگترین هتل های جهان
هتل ونیشن (The Venetian)

1- هتل اکسکالیبر در شهر لاس وگاس: بزرگترین هتل های جهان در حالی با معرفی هتل اکسکالیبر (Excalibur) به پایان می رسند که باید بدانید این هتل دیدنی 2 برج 28 طبقه ای را در خود جای داده است. 3981 اتاق در این هتل قرار دارند و از جمله ویژگی های آن می توان به وجود استادیوم، چندین سالن سینما، رستوران و استخر اشاره کرد.

بزرگترین هتل های جهان
هتل ونیشن (The Venetian)

منبع: 10largest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا