Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس ‌واگن پاسات 2020 بصورت رسمی رونمایی شد

فولکس ‌واگن پاسات 2020 در حالی پس از مدل اروپایی آن معرفی شده این این خودرو نسبت به نمونه اروپایی اش تغییرات ویژه ای نداشته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فولکس ‌واگن پاسات 2020 که در این مطلب در خصوص مدل آمریکایی آن صحبت خواهیم کرد دارای ظاهری شیک است. همچنین کابین خودرو نیز به روز رسانی هایی داشته که ظاهرش را جذاب تر و خیره کننده تر کرده است.

البته باید بدانید که این خودرو به لحاظ مشخصات فنی تغییرات زیادی نداشته و با همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی بنزینی حرکت می کند. نهایت قدرت این پیشرانه 174 اسب بخار است البته گشتاور آن افزایش یافته. گشتاور این پیشرانه دارای افزایش 30 بوده و حالا دارای مقداری 279 نیوتن متر است.

فولکس ‌واگن پاسات 2020 در مدل آمریکایی دارای مصرف سوخت بیشتری است. این خودرو در مصارف شهری 8.7، برای مصارف بزرگراهی 6.9 و برای مصارف ترکیبی 10.2 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می سوزاند

از دیگر امکانات استاندارد این خودرو باید از چراغ های تماما ال ای دی، یک صفحه نمایشگر 6.3 اینچی، دستیار راننده با پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، رینگ‌ های 17 اینچی آلومینیومی، سیستم ترمز خودکار و هشدار ترافیک عقب و همچنین دوربین دنده‌ عقب نام برد.

لازم به ذکر است که مدل آمریکایی خودرو در چهار تریم S، SE، R-Line و SELعرضه خواهد شد.

حتما شما هم منتظر آگاهی از قیمت این خودرو هستند. فولکس پاسات 2020 با قیمت پایه 22 هزار و 995 وارد بازار خواهد شد. البته این مدل از خودرو قرار است تا پایان سال 2020 به مشتریان تحویل گردد.

باید دید که فولکس با این خودروی سدان متوسط می تواند چه سهمی از بازارهای خودروی کشور آمریکا را اذعان کند. پیش از این عرضه این خودرو در بازارهای اروپایی تا حدی موفیقیت آمیز بوده است.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس ‌واگن پاسات 2020 را تماشا خواهیم کرد.

منبع: engadget

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا