گوناگون

پايان تلاش آزادكاران ايران با کسب یک نقره و سه برنز

به گزارش خبرگزاري مهر، امروز در روز دوم این رقابتها عبدالله قمی کشتی گیر جوان کشورمان در وزن 125 کیلوگرم نایب قهرمان شد و بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم این رقابتها عبدالله قمی نماینده جوان کشورمان ابتدا با نتیجه 12 بر 2 از سد آنزور خزریف از روسیه گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر 8 بر دولت شابانبای از قزاقستان غلبه کرد. قمی در مرحله نیمه نهایی نیز در حالی که 4 بر صفر از آلن زاسایف اوکراینی نایب قهرمان جهان عقب بود در نهایت با نتیجه 6 بر 5 از سد این حریف گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

قمی در دیدار نهایی مقابل علی عیسی اف از آذربایجان در حالی که با نتیجه یک بر صفر پیش بود، در یک لحظه و بر اثر غفلت ضربه فنی شد تا به مدال نقره بسنده کند.

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور در مسابقه نخست با نتیجه 4 بر 6 مغلوب مرشد موتالیموف روس(نفر سوم جام یاریگین) شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، احسان پور به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با شکست دیگر کشتی گیر روس به دیدار رده بندی راه یافت. احسان پور به دلیل حاضر نشدن ویکتور لبدف قهرمان جهان از روسیه به مدال برنز این وزن دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم محمد حسین محمدیان پس از پیروزی در کشتی نخست مقابل حریف روس در دور دوم مقابل آنزور اوریشف نماینده روسیه در المپیک لندن مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، محمدیان از دور رقابتها کنار رفت.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران که با پنج کشتی گیر در این رقابتها شرکت کرده بود، روز شنبه هم توسط بابک رضایی و علی رضا قاسمی در وزن 74 کیلوگرم صاحب دو مدال برنز شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا