گوناگون

اجرای طرح نشاط معنوی در 1800بقعه متبرکه کشور/ برگزاری کنگره بی بی حکیمه در گچساران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد شرفخوانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این طرح از هشتم تیر تا 25 مرداد توسط مبلغان دینی، آموزشی، تربیتی و مشاوره ، برای غنی سازی اوقات  فراغت جوانان اجرا می شود.

شرفخوانی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح سازمان اوقاف، برای فراغت دانش‌آموزان  کتاب ویژه‌ا‌ی در مقاطع مختلف مهیا کرده است.

وی قرآن محوری را لازمه غنی سازی اوقات  فراغت جوانان دانست و افزود: توجه به مسئله حفظ و قرائت یکی از مواردی است که باید در جهت کنترل آسیبهای اجتماعی توجه شود.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور در خصوص کنگره ملی بی بی حکیمه (س) اظهارداشت: این کنگره در سه بخش  قطب فرهنگی شده بقاع متبرکه، آستان مقدس بی بی حکیمه و شخصیت این بانوی گرانقدر اسلام برگزار خواهد شد.

شرفخوانی با بیان اینکه دبیرخانه این کنگره ملی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برپا شده است، افزود: داوطلبان شرکت در این کنگره می توانند در 18 موضوع مقالات خود را تا 15مرداد به دبیرخانه مرکزی این همایش ارائه دهند.

وی تاکید کرد: زمان نهایی شدن اجرای کنگره در نیمه دوم مهر ماه امسال است وآخرین مهلت داوری مقالات همزمان با دهه کرامت خواهد بود.

این مسئول  افزود: کلیه مقالات منتخب توسط هیئت داوران در پایگاه منطقه ای علوم جهان اسلام به چاپ خواهد رسید که دارای امتیاز های ویژه برای ارتقاء علمی دانشگاهیان است.

شرفخوانی بیان داشت: شرکت در کنگره برای عموم آزاد می باشد و به مقالات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا