گوناگون

پدرکشی با ضربات چوب‌دستی

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از برملاشدن راز قتل پیرمرد مقیم یکی از روستاهای شاهرود خبر داد و گفت: این پیرمرد روستایی به دست پسرش به قتل رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، سرهنگ داود رسولی‌فر با اشاره به کشف جسد بی‌جان پیرمرد 74 ساله که به دامداری اشتغال داشته در چاه یکی از روستاهای شاهرود توسط چاه‌کن، اظهارکرد: تحقیقات پلیس نشان داد پسر مقتول به دلیل سختگیری و اذیت‌های چندین ساله پدرش، وی را به قتل رسانده است.

وی افزود: صبح دوازدهم شهریور، جسد مقتول توسط چاه‌کن تبعه افغان پس از مشاهده خون و شلوار پارچه‌ای آغشته به خون کشف و با حضور ماموران پلیس، مرجع قضایی و عوامل امدادی، از عمق 128 متری چاه خارج شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: زمان بررسی صحنه از سوی ماموران، پسر مقتول مراجعه و اظهار کرد که دیشب با پدرش در اتاقک نگهداری گوسفندان در نزدیکی چاه بود و صبح متوجه غیبتش شده است.

وی ادامه‌داد: کارآگاهان پلیس در تحقیقات، آثار خون شسته شده داخل منزل و قطرات خون در راه پله ساختمان محل سکونت مقتول را مشاهده کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به شک ماموران پلیس به پسر مقتول و بسته‌بودن درپوش فلزی چاه محل کشف جسد که احتمال سقوط اتفاقی را منتفی می‌کرد، اظهارکرد: متهم «میم – الف» 35 ساله در تحقیقات ابتدایی از اتفاقات شب گذشته اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما در برابر مدارک پلیس مجبور به اعتراف به قتل پدرش شد.

رسولی‌فر افزود: متهم به قتل با چوب‌دستی ضربه سنگینی به سر پدرش وارد و جسد وی را به لبه چاه برده و داخل چاه انداخته که در ادامه تحقیقات، آلت قتاله آغشته به خون کشف و راز این جنایت شبانه برملا شد.

وی ادامه داد: متهم به قتل انگیزه خود از این حادثه دلخراش را سختگیری و آزار و اذیت‌های چندین ساله پدرش و ضرب و جرح‌های مستمر از سوی وی عنوان کرد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان کشف سریع این‌گونه جرایم را موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه دانست و به شهروندان توصیه کرد: برای احقاق حق خود از روش‌های قانونی اقدام و در زمان عصبانیت تصمیم‌گیری نکنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا