Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

خلق پرتره شخصیت های کارتونی با خوراکی توسط یک خانم هنرمند + عکس

خانم لاله محمدی یک هنرمند تزئین غذا در استرالیا است او در هر روز برای پسرش غذاهایی ارگانیک تهیه کرده و آن ها را به شکل پرتره شخصیت های کارتونی تزئین می کند. در این مطلب تصاویری از هنر این خانم در تزئین غذا را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . با میهن پست همراه شوید .

تزئین غذا هنر آماده‌ سازی، پختن و ارائه خوراک، معمولاً به صورت وعده غذایی است. افرادی که بصورت حرفه ای در این رشته فعالیت می‌ کنند کار بسیار حساسی را دارند .چراکه در نهایت کار آنها است که باعث می شود کسی از غذا لذت برده و یا از آن ناراضی باشد .به همین دلیل این افراد باید از روش های خلاقانه بصورت هوشمندانه استفاده کرده و در حقیقت یک اثر هنری لذیذ را خلق کنند .

خانم لاله موهمدی نیز که یک هنرمند تزئین غذا در ملبورن استرالیا است برای تزئین غذای فرزندش از پرتره شخصیت های کارتونی استفاده می کند . او همیشه برای پسرش غذای ارگانیک تهیه کرده و با همین روش آن را تزئین می کند .

غذای ارگانیک به فراورده‌ های کشاورزی گفته می‌ شود که در تولید و فرآوری آن از کود های شیمیایی، سموم، هورمون‌ ها و دگرگونیها و دستکاری‌ های ژنتیکی استفاده نشود و همه مراحل تقویت زمین، کاشت و برداشت با استفاده از نهاده‌ های طبیعی (همچون کود زیستی، کمپوست ها، حشرات سودمند، ریزاندامگان کارآ ) باشد. واژه آلی پیش از این در فارسی معادل ارگانیک بوده است.

اما جالب است بدانید کار این خانم هنرمند در رسانه های سراسر جهان بازتاب زیادی داشته است بطوریکه بسیاری از رسانه های معتبر همچون دیلی میل ،  هافینگتون پست و میرر با او مصاحبه داشته اند و همچنین او در بسیاری از برنامه های تلویزیونی همچون سی بی سی و Today Show Australia شرکت داشته است .

جالب است بدانید در سال های اخیر تبلیغات زیادی انجام شده که مردم بیشتر از غذاهای ارگانیک استفاده کنند البته باید گفت که مصرف چنین غذاهایی فواید بسیار زیادی دارند فوایدی همچون ارزش غذایی بالاتر، تبعیت از استانداردها هنگام کاشت ، سمی نبودن و داشتن آنتی اکسیدان بیشتر .

اما چنین غذاهایی خوشمزه و خوش طعم تر نیز هستند و یکی از دلایل آن این است که محصولات ارگانیک پس از برداشت در مدت زمان کمتری بدست مصرف کننده رسیده و تازه تر می باشند. و همچنین در محصولات تهیه شده به روش سنتی، با فرآوریها و دستکاری هایی که بروی آن ها صورت می گیرد تنها به ظاهر، رنگ، بالا بردن ماندگاری، افزایش تولید و مقاوم کردن آن ها در برابر صدمات ناشی از حمل و انبار داری توجه می شود و نه کیفیت و ارزش تغذیه ای آن.

حال شاید با تزئین غذا بصورت خلاقانه با ایجاد پرتره شخصیت های کارتونی باعث شود افراد بیشتری به استفاده از چنین غذاهایی تشویق شوند .

 

منبع : boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا