گوناگون

پيروزي دانشگاه آزاد با درخشش خارجي‌ها

نخستين ديدار رده‌بندي ليگ برتر بسکتبال با پيروزي 76 بر 72 تيم دانشگاه آزاد مقابل ذوب آهن اصفهان به پايان رسيد. دانشگاه آزاد اين بازي خانگي را طوفاني آغاز کرد و کوارتر اول را با نتيجه 28 بر 11 به سود خود پايان داد. شاگردان فرزاد کوهيان در کوارتر دوم جبران کردند و 13 بر 21 ميزبان خود را شکست دادند.

به نقل از تسنيم، بازي خوب ذوبي‌ها در کوارتر سوم هم ادامه داشت و آنها موفق شدند 32 بر 13 از حريف دانشگاه آزاد پيش بيفتند. کوارتر چهارم اما دانشگاه آزاد باز هم با ارائه يک بازي خوب تيم برتر ميدان بود و 22 بر 8 پيروز شد تا در مجموع 76 بر 72 برنده بازي نخست رده‌بندي باشد.

در اين ديدار بازيکنان خارجي دانشگاه آزاد عملکرد بهتري نسبت به ساير نفرات داشتند. آنتوني گروندي 40 دقيقه کامل براي تيمش بازي کرد و 24 امتياز، 3 ريباند و 5 پاس گل به نام خودش ثبت کرد. ابراهيم توماس هم 22 امتياز، 8 ريباند و 2 پاس گل براي دانشگاه آزاد کسب کرد. در تيم ذوب آهن عباس محبت با 20 امتياز، 7 ريباند و يک پاس گل، مؤثرترين بازيکن تيمش بود.

مسابقه رده‌بندي ليگ برتر بسکتبال به صورت 2 برد از 3 بازي برگزار مي‎شود. بازي دوم ذوب آهن و دانشگاه آزاد، دوشنبه 15 ارديبهشت در اصفهان برگزار مي‎شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا