Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناورینرم افزار کامپیوترنرم افزار موبایل و تبلت

قابلیت جدید پیام ‌رسان سیگنال برای دارندگان گوشی های آیفون

قابلیت جدید پیام ‌رسان سیگنال برای دارندگان گوشی های آیفون در حالی مورد توجه قرار گرفته اسیت که طبق گزارش‌های به ‌دست ‌آمده نشان می‌دهند که کاربران گوشی های آیفون از این ‌پس می‌توانند داده‌های نرم‌افزار پیام‌رسان سیگنال را از یک آیفون به آیفونی دیگر منتقل کنند.

این سرویس پیام‌ رسان سیگنال رمزنگاری شده ابزار جدیدی را عرضه کرده است که می‌تواند در هنگام ارتقا یا تغییر آیفون‌ها اطلاعات شخصی موجود در این نرم‌افزار را به آیفون جدید منتقل کند.

کاربران برای انجام این فرایند به دستگاه‌های iOS جدید و قدیم خود نیاز خواهند داشت و این به معنای آن است که انتقال اطلاعات از یک آیفون یا تبلت شکسته و خاموش ممکن نیست. برای آغاز این فرایند باید نرم‌افزار سیگنال را روی دستگاه جدید خود نصب کرده، شماره تلفنتان را ثبت کرده و گزینه‌ای که از شما در رابطه با انتقال حساب کاربری یا تاریخچه پیام‌هایتان سوال می‌کند را انتخاب کنید.

پیام ‌رسان سیگنال

پس از انجام تمامی فرایندهای ذکرشده در بالا، گزینه دیگری روی تلفن همراه قدیمی‌تان نشان داده می‌شود و شما باید آن را تائید کنید. بعد از انجام تمامی این فرایندها می‌بایست برای اسکن کد QR نمایش داده روی دستگاه جدید از دستگاه قدیمی استفاده کنید و سپس انتقال اطلاعات آغاز خواهد شد.

کاربران اندروید مدت‌ها پیش به قابلیت انتقال امن حساب کاربری و داده‌هایشان دسترسی داشتند اما ارائه این ابزار برای نسخه iOS اندکی زمان‌بر بود و نیاز به پیاده‌سازی رویکرد متفاوتی داشت. سیگنال اظهار کرده است که این فرایند به نحوی طراحی شده است که در عین ایمن بودن به روش end-to-end رمزنگاری شده باشد و از طریق اتصال محلی مشابه با AirDrop انجام شود.

علاوه بر این کد QR ارائه شده حاوی هیچ‌گونه اطلاعاتی نیست و در این صورت اگر یکی از اطرافیان تصمیم بگیرد که این کد را اسکن کند درواقع تمامی داده‌های نرم‌افزار سیگنال خود را به تلفن همراه شما وارد خواهد کرد.

منبع : engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا