گوناگون

پیشرفت 70 درصدی خط انتقال آب روستاهای ساحلی دشتی/ نگاه ما به روستاهای ساحلی نگاه توسعه ای است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر شنبه باتفاق نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر و جمعی از مدیران شهرستان از پروژه های در دست اجرا در روستاهای ساحلی این شهرستان بازدید واز نزدیک  با مردم دیدار و مسائل و مشکلات آنها جویا شدند.

وی افزود:پروژه  آبرسانی به چهار روستای ساحلی مشتمل بر مخزن 2هزار متر مکعبی  وتاسیات جانبی  و خط انتقال که وظیفه آبرسانی به چهار روستای ساحلی لاور، گلستان، کبگان و زیارت را بر عهده دارند هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است و خط انتقال نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

IMG19582995

مهرجو ادامه داد: در سال گذشته مبلغ 12میلیارد ریال برای این  پروژه تامین اعتبار شد ولی 8میلیارد ریال آن تخصیص خورد.

وی با تقدیر از تلاشهای حجت الاسلام پور فاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی  جهت مرتفع کردن مشکلات مردم اضافه کرد: پیمانکار پروژه با استفاده از منابع داخلی خود کار را ادامه دهد تا اینکه اعتبارات استانی وملی به پروژه تخصیص یابد.

مهرجو با تاکید بر اینکه باید تلاش شود پروژه های عمرانی در اسرع وقت به اتمام برسند خاطر نشان کرد:مدیران دستگاههای اجرایی تلاش نمایند پروژه های عمرانی در دست اجرا را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانند تا حلاوت و شیرینی آن کام مردم را شیرین نماید.

سرپرست فرمانداری دشتی با اشاره به اینکه دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام دارد که مدت زمان زیادی از اجرای آن می گذرد تاکید دارد خاطر نشان کرد:با توجه به محدویت منابع اولویت دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است.

IMG19584062

وی در بازدید از روستاهای کبگان، گلستان  ولاور ساحلی نیز گفت:مردم این روستاها عمده مشکلاتشان را کمبود آب آشامیدنی، اسکله لاور،خورکبگان و گلستان، طرح هادی، پارک محله ای، تلفن ثابت وجی سی ام عنوان کردند.

مهرجو اضافه کرد: نگاه ما به روستاهای ساحلی یک نگاه توسعه ای است و قطعا همه مسئولان در این راستا قدم برخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا