گوناگون

پیشروی متصرفان در رودخانه"نابای"

بخشدار کوهسرخ گفت: تاکنون برخورد جدی با متصرفان بستر رودخانه نابای صورت نگرفته و اگرهم برخوردی صورت گرفته است بازدارنده نیست.

رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، با تاکید براینکه از دستگاه‌های متولی از جمله امور آب منطقه‌ای انتظار داریم با متصرفان برخورد قانونی و جدی داشته باشند، افزود: اگر امور آب منطقه‌ای برخورد جدی با متخلفان داشته باشد دستگاه قضا پشت سرشان خواهد بود.

وی ادامه داد: برخوردهایی که تاکنون صورت گرفته هیچکدام رضایت بخش و بازدارنده نبوده است. همه شهروندان در این بخش با تصرفات صورت گرفته، مخالف و خواستار برخورد جدی با متخلفان هستند.

بخشدار کوهسرخ بیان کرد: طول رودخانه نابای بیش از 50 کیلومتر است که سرمنشاء آن از روستای نامق است و تا کال ششطراز ادامه دارد. اگر همانند یک دهه گذشته در این مسیر سیلی اتفاق بیفتد شاهد تلفات زیادی از جمله نابودی باغات منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به خاطر تخلفات صورت گرفته در بستر رودخانه نابای بسیاری از چشمه سارهایی که وارد این رودخانه می‌شدند را کور کرده‌اند. اگر توسط سرمایه‌گذاران، جاده‌ای در کنار این رودخانه ایجاد شود نه تنها اشتغالزایی خوبی ایجاد خواهد شد بلکه شاهد افزایش گردشگران در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا