گوناگون

ترویج سبک زندگی اسلامی در سیره عملی امام حسین(ع) در ایام محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اولویت‌های تبلیغی، سبک زندگی اسلامی در سیره عملی امام حسین (ع) و تبیین جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین “علی دشتکی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، برنامه‌های اجرایی تبلیغات اسلامی را در ایام محرم و صفر بیان و اظهارکرد: رویکرد کلی تبلیغات اسلامی در بحث شور و شعور حسینی و بحث ظلم ستیزی، استکبارستیزی و نفی طغیان است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی ویژه جوانان و تحلیل 17 موضوع ابلاغ شده در کنار ترویج قیام امام حسین(ع) و امر به معروف و نهی از منکر نمونه‌ای از برنامه‌های اجرایی سازمان در ماه محرم و صفر است.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه به ابتکاری در حوزه برنامه‌های هنری اشاره کرد و افزود: استفاده از ابزارهای هنری در دو بخش نمایشگاه فرهنگ عاشورایی ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان و نمایش ودای سرخ خورشید با حضور 70 نفر از هنرمندان ملی با موضوعات عاشورا و روزه امام حسین(ع) از جمله این ابتکارات به شمار می آید.

وی یادآور شد: نظارت بر مداحان و نوع اشعار انتخابی آنها در این ایام انجام خواهد شد همچنین یک گروه نظارتی تحت مدیریت و نظر نماینده ولی فقیه در استان به منظور نظارت بر مجموع فعالیت‌های آنان تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام هزار و 800 نفر از مبلغین در سطح استان خبرداد و افزود: اولویت اول مبلغین ترویج سبک زندگی اسلامی و تاکید بر سیره عملی امام حسین(ع) و خانواده و مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و همه امور است.

وی ادامه داد: دو هزار هیات ثبتی در استان همدان وجود دارد و همچنین هشت هزار و 500 نفر اقشار تاثیرگذار در شبکه‌های تبلیغی در محرم و صفر فعال هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا