Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

چرا استقلال این روزها نتیجه نمی گیرد؟

به گزارش میهن پست – مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به روندی که این تیم در پیش گرفته است گفت: در ابتدای فصل خوب بازی نمی کردیم ولی نتیجه می گرفتیم اما حالا کار برعکس شده است.

محمود فکری ضمن بیان این مطلب افزود: در ابتدای فصل استقلال خوب بازی نمی کرد اما نتیجه می گرفت و همین گرفتن امتیازات باعث شده بود اعتراضی در کار نباشد و همه از وضعیت تیم راضی باشند.

وی ادامه داد: اما حالا کار برعکس شده و تیم ما خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد. البته این اتفاق دلایل مختلفی دارد که کادر فنی این موارد را بررسی کرده است و تلاش می کند برای آینده این مشکلات را به حداقل برساند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خود ما دوست داریم استقلال هم خوب بازی کند و همه نتیجه بگیرد اما به هر حال مشکلاتی وجود دارد که خیلی از آنها در اختیار کادر فنی نیست. به هر حال مشکلات مالی همواره برای باشگاه دردسرساز بوده و امسال هم برخی بازیکنان نتوانسته اند طلب هایشان را به موقع دریافت کنند. به همین خاطر برخی بازیها با آرامش کامل بازی نمی کنند.

محمود فکری در پایان گفت: تلاش ما این است که در فاصله بازی با پرسپولیس این مشکلات به حداقل برسد و بتوانیم به شرایط مطلوب برگردیم. ما الان فوتبال خوبی را به نمایش می گذاریم و باید تلاش کنیم نتیجه خوب هم بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا