Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

چرا پشت گلکسی اس ۵ نقطه نقطه است +عکس

به گزارش مسهن پست – زمانی که در ماه فوریه، سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد، سوالات بسیار زیادی در ذهن طرفداران این تلفن همراه نقش بست. سوالاتی از این قبیل که چرا کاور پشتی این کهکشانی پنجم، این‌گونه طراحی شده است.
همان طور که می‌دانید، این بار این پرچم‌دار سامسونگ در چهار رنگ به بازار ارایه شده است که حمل آن نسبت به مدل‌های قبلی بسیار راحت‌تر است و کاور پشتی این گوشی همانند دو پرچم‌دار قبلی یعنی گلکسی اس ۳ و اس ۴ به هیچ‌وجه لغزنده نیست.

از آنجا که این گوشی جدید کره‌ای، ضد آب و ضد غبار است، پس استفاده از جلد چرمی همانند گوشی‌های نوت ۳ و نوت ۳ نئو، برای این مدل امکان‌پذیر نبوده است.  پس به ناچار سامسونگ به گزینه‌ای دیگر روی آورده است.Samsung-GALAXY-S5

علت طراحی قاب پشتی گلکسی اس ۵ از زبان سامسونگ :«این الگوی نقطه‌ای و یا سوراخ دار، بر روی قاب پشتی اعمال شده و به زیبایی و ظرافت این گوشی افزوده است. این سوراخ‌های کوچک روی قاب، دارای ریتم ظاهری خاصی هستند و علاوه بر این هنگامی که کاربر گوشی را در دست خود می‌گیرد، لذت لمس خاصی را بر نوک انگشتان احساس می‌کند. SM-G900F_shimmery-WHITE_12

این طراحی منحصر به فرد باعث شده است تا کاربران هنگام کار با گوشی از نوعی اطمینان برخوردار شوند. این طراحی نقطه نقطه در کنار جنس نرم و مطلوب قاب پشتی، تجربه‌ای لذب بخش را برای کاربران دوست‌دار سامسونگ فراهم ساخته است.»

منبع : گجت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا