گوناگون

تكامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فروزان همزمان با هفته گرامیداشت معلم صبح یکشنبه در جمع دبیران دبیرستان آزادی کاشمر اظهار کرد: تاریخ سیمای درخشان مربیان نام آوری را درخود نقش زده است که آنان با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردنده اند.

فرماندار کاشمر بیان کرد: معلمین با تزکیه و تعلیم کاخ بلند پایه علم و فضیلت را بوجود می آورند و آیندگان ادامه این نهضت عظیم را برعهده خواهند گرفت .

فروزان با بیان اینکه در ذهن همه ما معلمان مردمانی با خلوص و صفای باطن هستند افزود: از همین رو است كه معلم پیر انقلاب، امام راحل‏(ره)، در شان معلم میفرماید: مقام معلم مقام والایى است، مقامى بالاتر از مقام معلم نیست.

وی افزود: یاد و گرامیداشت بزرگمرد عرصه علم و اندیشه و عشق و عرفان استاد علامه شهید مرتضی مطهری باعث می شود تا هر کس با هر کلام و بیان و اقدام این رهپویان طریق انبیاء معلمین عزیزرا تکریم و تقدیر کند.

در این دیدار که به همراه مسئولین شهرستان برگزار شد از مدارس ترابی شهید و فخر به مناسبت هفته گرامیداشت معلم بازدید به عمل آمد و فرماندار و مسئولین شهرستان با دبیران آن مدارس به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا