گوناگون

چهار واژگونی خودرو در یک روز

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان سمنان، از وقوع چهار واژگونی خودرو طی یک روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، مظفر محمد خانی معاون امداد و نجات استان با اعلام این خبر گفت: ساعت 6:25 دقیقه صبح دیروز در کیلومتر 9 محور فولاد محله – کیاسر یکدستگاه پراید واژگون شد که در اثر این حادثه یک نفر مصدوم شد که امدادگران هلال احمر بصورت سرپایی به مداوای او پرداختند.

وی افزود: در حادثه دیگری که در کیلومتر 13 محور آرادان – سرخه در ساعت 8:09 دقیقه رخ داد یکدستگاه خودروی پراید دیگر واژگون شد که در اثر آن سه نفر مصدوم شدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و دو نفر دیگر پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدخانی هم‌چنین اضافه کرد: در حادثه سوم که در ساعت 16:35 دقیقه در کیلومتر 16 محور آرادان – گرمسار به وقوع پیوست یکدستگاه خودروی پژو 405 از جاده منحرف شد و از روی پل به پایین سقوط کرد که یک نفر مصدوم حادثه پس از انجام عملیات نجات توسط نجاتگران هلال احمر از میان آهن پاره‌ها نجات یافت و پس از انجام اقدامات اولیه، به بیمارستان انتقال یافت.

وی هم‌چنین از حادثه چهارم در ساعت 21:17 خبر داد و گفت: این حادثه که در کیلومتر 20 محور دامغان – شاهرود اتفاق افتاد یکدستگاه نیسان واژگون شد که یک نفر سرنشین آن مصدوم و بصورت سرپایی مداوا شد.

محمدخانی گفت: در این امدادرسانی‌ها 4 تیم عملیاتی متشکل از 12 امدادگر و نجاتگر به همراه 4 دستگاه آمبولانس و یکدستگاه خودروی ست نجات حضور داشته‌اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا