گوناگون

کاهش تلفات جاده‌ای البرز

‌رئیس پلیس راه استان البرز از کاهش تلفات جاده‌ای استان البرز در چهار ماهه‌ی نخست سال به نسبت مدت مشابه پارسال خبر داد.

سرهنگ «رضا اکبری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در البرز، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم میزان تلفات جاده‌ای استان به نسبت مدت مشابه پارسال، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: براساس اعلام پزشکی قانونی، شمار کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای در استان به نسبت پارسال، 24 نفر کاهش داشته است که این میزان در مجموع به کاهش 36 درصدی این تلفات منجر شده است.

‌رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: در چهار ماهه‌ی ابتدایی سال 117 میلیون و 422 هزار و 976 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبور کرده‌اند.

سرهنگ اکبری افزود: میزان تردد خودروها طی این مدت به نسبت مدت مشابه سال پیش با رشد 21 درصدی همراه بوده است.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه استان البرز پنج محور مواصلاتی مهم کشور را در دل خود جا داده و با توجه به افرایش روزانه‌ی شمار خودروها در کشور، افزایش میزان تردد خودروها از این محورها، طبیعی است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: بیشترین حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان به ایام تعطیل به‌ویژه تعطیلات آخر هفته اختصاص دارد بنابراین از رانندگان تقاضا می‌شود طی این روزها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا