گوناگون

اختصاص بالگرد قرضی امداد به ایلام! ‌

‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: استفاده از بالگرد در حوادث در کاهش مرگ و میر بسیار تاثیرگذار بود، چرا که بعضی از مرگ و میرها به دلیل دیر رسیدن حادثه‌دیده به مراکز درمانی بوده است.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه ایلام، اظهارکرد: قرار شده که به صورت مشترک استان ایلام با یکی از استان‌های همجوار، 15 روز در ماه از یک فروند بالگرد هوایی برای امداد و نجات در حوادث استفاده کند.

وی با بیان اینکه هنوز بالگردی مستقل به استان اختصاص نیافته است افزود: با توجه کوهستانی و صعب‌العبور بودن مناطق استان استقرار بالگرد امدادی به صورت مستقل لازم و ضروری است.

سلیمانی ادامه‌داد: اختصاص بیش از 500 میلیون تومان اعتبار به ساخت آشیانه بالگرد امدادی در ایلام مصوب شده اما هنوز به صورت عملی تحقق پیدا نکرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام با تاکید بر اینکه استفاده از بالگرد در حوادث قطعا در کاهش مرگ و میر بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: بعضی از مرگ و میرها به دلیل دیررسیدن حادثه‌دیده به مراکز درمانی بوده لذا امداد هوایی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از امدادهوایی برای نجات مصدومان از معضل ترافیک رهایی پیدا خواهیم کرد، اضافه‌کرد: تحقق این مهم در استان نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا