گوناگون

کرواسی اجازه برد را به برزیل نمی دهد/ برزیل و آرژانتین شانسهای قهرمانی هستند

مرتضی کرمانی مقدم، پیش کسوت فوتبال کشورمان درخصوص جام جهانی بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من جام جهانی 2014 با جذابیت خاص و منحصر به فردی که دارد و تیمهای پرقدرتی که دراین جام حضور دارند می تواند بهترین جام جهانی باشد.

وی افزود: هر 32 تیم راه یافته به این جام از قدرت زیادی برخوردارند و برای این به برزیل می آیند که از حیثیت فوتبال ملی خود دفاع کنند و به نظر من شاهد خلق حماسه‌های خوبی در بازیها خواهیم بود.

کرمانی مقدم بااشاره به بازی افتتاحیه میان تیمهای برزیل و کرواسی تصریح  کرد: برزیل تیم قدرتمندی است ولی کرواسی با بازیکنان جدیدی که دارد نمی خواهد این تیم نتیجه لازم را کسب کند و باید دید که بازی در نهایت به کجا خواهد رسید و چه تیمی برنده می شود. به نظر من بازی مهیجی خواهد شد.

پیش کسوت فوتبال ادامه داد: هر چند پیش بینی نتیجه سخت است اما با توجه به تجربۀ برزیل شایداین تیم بتواند برنده بازی افتتاحیه شود.

وی با پرداختن به گروه F رقابتها هم گفت: گروهی که کشورمان درآن واقع شده است گروه سختی است و من شک ندارم این گروه نیز بازیهای جذابی خواهد داشت. در واقع تیم ملی فوتبال کشورمان که با تیمهای نیجریه، بوسنی و آرژانتین هم گروه شده است می‌توان دید که بازیهای بسیار خوبی را ازاین تیم ملی فوتبال کشورمان شاهد باشیم.

کرمانی مقدم اضافه کرد: کار تیم ما سخت است ولی غیر ممکن نیست به نظر من بازی اول تیم ملی کشورمان حیاتی است واگر بتوانیم بازی با نیجریه را ببریم روحیه مضاعفی برای دو بازی دیگر خواهیم گرفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درمورد اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود اذعان کرد: آرژانتین و برزیل شانسهای اول قهرمانی هستند زیرا پتانسیل لازم را برای این مهم دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که به لحاظ فنی و جذابیت شاهد جام جهانی خوب و بازیهای جذاب و تماشاگرپسند باشیم.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا