گوناگون

گلستان به عنوان پایتخت ازدواج آسان برگزیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، “قربانعلی پاشا” عصر از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از جوانان برتر استان گلستان که در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای گلستان برگزار شد گفت: جوانان گلستانی توانسته اند نام استان را در سطح کشور و دنیا در بخش های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی مطرح کنند که ما باید قدردان آن ها باشیم.

پاشا افزود: جلسات زیادی با حضور استاندار محترم و ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار کردیم و برای جوانان تصمیم های خوبی داشته ایم و استاندار نیز حمایت خود از جوانان را اعلام کرده است.

وی به جلسه با نماینده ولی فقیه در گرگان اشاره و تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور “آیت الله نورمفیدی” و یک هزار جوان گلستانی برگزار کردیم، ایشان به همراه مسئولان استانی قول دادند حمایت های لازم از جوانان را داشته باشند و اداره کل ورزش و جوانان نیز در راستای خواسته های بحق جوانان خدمت رسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تعداد جوانان برتر استانی طبق اعلام مسئولان شهرستان و دبیران سمن ها 210 نفر بوده که امروز از 41 نفر از آنها تجلیل صورت می گیرد.

پاشا در ادامه از معاون سیاسی امنیتی استاندار درخواست کرد: از آقای طهماسبی می خواهیم جوانان برتر را به عنوان مشاور جوان دستگاه های دولتی حمایت کنند تا مدیران از ایده ها و پیشنهادات جوانان استفاده لازم را ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اعلام فعالیت 107 تشکل در استان خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی در شهرستان ها با دستور استاندار مصوبات خوبی داشته اند و لازم است دیدارهای بیشتری با مسئولان استان برای پیگیری مشکلات جوانان داشته باشیم.

قربانعلی پاشا با اشاره به تشکیل ستاد “خیّرین ازدواج” گفت: با پیگیری های صورت گرفته با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و خیّرین ازدواج آسان، توانستیم 500 ازدواج آسان در گلستان داشته باشیم و روز شنبه 330 ازدواج در شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.

وی از گلستان به عنوان “پایتخت ازدواج آسان” در کشور نام برد و افزود: معاونت امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گلستان را پایخت ازدواج آسان انتخاب کرد و همچنین رئیس هیات مدیره ازدواج استان به عنوان دبیر کشوری برگزیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا