Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیرعکس

مشاهده هیولای انسان نمای چوپاکابرا در صحرای پرتغال + ویدیو

مشاهده هیولای انسان نمای چوپاکابرا در صحرای پرتغال این روزها در حالی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که چوپاکابرا یا چوپاکابراس، جانداری افسانه‌ای است که آن‌ را ساکن آمریکای جنوبی می‌دانند و اولین‌بار گزارش‌های دیده شدن آن در پورتوریکو پخش شد. نام آن از چوپار به معنی مکیدن و کابرا به معنی بُز گرفته شده، چون آن‌را موجودی می‌دانند که به احشام اهلی به‌ویژه بز حمله می‌کند و خون آن‌ها را می‌مکد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

و حالا مردم در آمریکای جنوبی به وجود موجودی افسانه ای اعتقاد دارند به نام چوپاکابرا که این موجود علاقه زیادی به خوردن روده ها و داخل بدن گوسفندان دارد. داستان این موجود از پورتوریکو شروع شد. زمانی که یک کشاورز، جسد گوسفندانش را غرق در خون پیدا کرد.

لازم به ذکر است که به تازگی در کشور خودمان هم از موجودی گفته می شود که شبانه به گوسفندان و گاوها حمله کرده و از داخل شکم آن ها تغذیه می کند. تصاویری که در اینجا مشاهده می کنید به همین موجود یعنی چوپاکابرا نسبت داده شده است. این موجود قد بلندی دارد و بر روی دو پا به آرامی راه می رود.

بد نیست بدانید که گزارش‌هایی از دیده‌شدن این موجود در سال ۱۹۹۵ در پورتوریکو آمد و سپس سال‌های بعد از مین در شمال آمریکای جنوبی تا جنوب شیلی گزارش‌های دیگری نیز آمد است. حتی گزارش‌هایی از کشورهای خارج از آمریکای جنوبی همچون روسیه و فیلیپین آمد، اما بیشتر این گزارش‌ها فاقد هرگونه شاهد و غیرقابل اثباتند. در برخی از گزارش‌هایی که از دیدن این موجودات در شمال مکزیک و جنوب ایالات متحده آمریکا داده شد، پژوهش‌گران تایید کردند که موجودات مشاهده‌شده، سگ‌سانانی بودند که به بیماری پوستی مینچ – ange- دچار شده‌بودند. زیست‌شناسان و مسئولان محیط زیست، چوپاکابرا را یک افسانهٔ محلی می‌دانند.

با هم تصاویر و ویدیویی از هیولای انسان نمای چوپاکابرا در صحرای پرتغال را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع : dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا