گوناگون

معرفی معاون اداری مالی فرماندار ورامین/ گزینه خبرساز فرماندار ورامین معاون نشد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه معاون جدید اداری و مالی فرمانداری ورامین برگزار و طی آن غلامرضا رحیمی مدیرکل سابق حراست و سیاسی و انتخابات استانداری البرز به عنوان معاون جدید فرمانداری ورامین معرفی شد.

این درحالی است که در چند ماه گذشته کش و قوس های فراوانی برای انتخاب معاون اداری و مالی فرمانداری ورامین به وجود آمد و در حالی که محسن خوانساری فرماندار ورامین در یکی از جلسات عمومی و در میان مسئولان، یکی از مدیران کنونی شهرستان ورامین را به عنوان معاون اداری و مالی معرفی کرد اما پس از مدتی و به دلایلی این انتصاب عملیاتی نشد.

از آن زمان بود که همه منتظر بودند تا ببینند چه کسی بر صندلی معاونت اداری و مالی فرمانداری ورامین تکیه می زند و آیا فرماندار از انتصاب و معرفی یکی از مدیران کنونی ورامین به سمت معاونت فرماندار عقب نشینی می کند یا خیر.

فرماندار ورامین در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره دخالت برخی مسئولان در عزل و نصبهای شهری و نگرانی برخی فعالان سیاسی از این مسائل نیز گفت: بنده محکم بر روی حق خود ایستاده ام.

از طرف دیگر برخی نماینده ورامین را مانع انتصاب یکی از مدیران کنونی ورامین به سمت معاونت اداری و مالی فرمانداری می دانستند که سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آن چه گفته می شود که نماینده مجلس اجازه صادر شدن حکم برخی افراد را برای مسئولیت های خاص نمی دهد، دروغ است.

اما هر چه زمان می گذشت خبری از انتصاب معاون جدید فرماندار ورامین نبود تا اینکه وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره خالی بودن دو معاونت در فرمانداری ورامین در حاشیه همایش ملی 15 خرداد نیز گفت: باید هرچه سریعتر افراد مناسبی برای این جایگاه ها منصوب شوند.

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان، روز گذشته غلامرضا رحیمی به عنوان معاون اداری و مالی فرمانداری ورامین برگزیده شد و گزینه ای که فرماندار در یکی از جلسات عمومی از آن به عنوان معاون جدید خود نام برد، از تصدی این سمت بازماند.

غلامرضا رحیمی به عنوان مدیرکل سابق حراست و مدیر کل سیاسی  و انتخابات استانداری البرز مشغول به فعالیت بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا