گوناگون

کروس: رئال نمي‌تواند بايرن را غافلگير کند

در آستانه ديدار حساس امشب (چهارشنبه) تيم‌هاي رئال مادريد و بايرن مونيخ در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو، در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، توني کروس به هم‌تيمي‌هاي خود هشدار داد حريف را دست‌کم نگيرند و تمرکز خود را از دست ندهند.

به نقل از تسنيم، او که همچون ديگر باواريايي‌ها روياي تبديل کردن بايرن مونيخ به اولين تيم قهرمان دو دوره متوالي ليگ قهرمانان را در سر مي‌پروراند، در گفت‌وگو با نشريه بيلد اظهار داشت: فکر نمي‌کنم که رئال مادريد بتواند ما را غافلگير کند. سرمربي ما (پپ گوارديولا) رئال مادريد را کاملاً مي‌شناسد و به ما توصيه‌هاي فراواني درباره اين بازي کرده است.

کروس افزود: رئال مادريد به لطف بازيکنان بااستعداد و بزرگي که دارد، مي‌تواند به هر تيمي ضربه بزند حتي زماني که کار غافلگيرکننده‌اي انجام نمي‌دهد. رئال اين پتانسيل را دارد که حتي بدون غافلگير کردن حريفش به آن ضربه بزند. اين تيم از نظر در اختيار داشتن ستاره، جزو بهترين‌هاي دنياست و به همين دليل ما يک ثانيه هم نبايد تمرکز خود را برابر اين تيم از دست بدهيم.

هافبک ملي‌پوش بايرن مونيخ در خاتمه تصريح کرد: اين يک بازي خارج از خانه است و به نفع ماست که در آن نتيجه بگيريم و يک يا دو گل بزنيم. تمام تلاش خود را براي رسيدن به فينال انجام مي‌دهيم. هيچ يک از هواداران لازم نيست نگران اين موضوع باشند.

تيم‌هاي رئال مادريد و بايرن مونيخ از ساعت 23:15 دقيقه امشب در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو به مصاف يکديگر مي‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا