Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگریمحيط زيست

سفری به کوه های دیدنی و رنگارنگ چین + عکس

کوه های دیدنی و رنگارنگ چین را شاید تا به حال در اینترنت ندیده باشید. کوه هایی زیبا و خارق العاده که همه ساله میزبان گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان است که به گفته ی طمسن شناسان این پدیده طبیعی با بروز یک پدیده نادر زمین شناسی و حرکت صفحات تکتونیک زمین در شمال غرب چین، یک رشته کوه به صورت بسیار زیبا و متشکل از رنگهای رنگین کمان درآمده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.
کوه های دیدنی و رنگارنگ چین در واقع در شمال غربی گانسو یکی از استان های چین و در پارک زمین شناسی ژانگی دانکسیا قرار دارند ، مکانی گسترده و بسیار زیبا از کوه و زمین با سنگ هایی به رنگ رنگین کمان آن هم با رگه هایی به رنگ های سرخ آتشین ، نارنجی ، کرم ، سبز پر رنگ و زرد روشن که زیباترین “لایه کیک زمین شناسی” را که تا به حال بشر دیده است را تشکیل شده است.

کوه های دیدنی و رنگارنگ چینبه ارتفاع چند صد متر، نتیجه ماسه سنگ­ها و سایر مواد معدنی هستند که بیش از بیست و چهار میلیون سال پیش از حرکت تکتونیک صفحات زمین تشکیل شده اند. در طول دوره ای هزارساله، باد و باران صخره ها را به گوناگونی بسیار زیادی که امروزه می بینیم، حکاکی کرده اند.

اگرچه برخی از این عکس ها ممکن است کمی ویرایش شده باشند تا رنگ هایشان بیشتر از آنچه که هست چشم نواز گردند، اما شکوه مسحور کننده چنین خلقتی انکار ناپذیر است. این مجموعه در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک میراث جهانی یونسکو اعلام شده و در سال ۲۰۱۱ به صورت یک پارک زمین شناسی ملی درآمده است.

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

کوه های رنگارنگ چین

 

منبع  mymodernmet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا