گوناگون

کي‌روش: به دنبال انجام بهترين بازي‌ها هستيم

پس از ورود استراليا به برزيل به عنوان اولين تيم، تيم هاي کرواسي و ايران نيز براي حضور در جام جهاني 2014 وارد کشور ميزبان بيستمين دوره جام جهاني شدند.

به نقل از ايسنا، تيم ملي فوتبال ايران نيز ساعت 4:10 دقيقه بعد از ظهر به وقت محلي وارد فرودگاه بين‌المللي سائوپائولو شد تا خود را براي اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها برابر نيجريه آماده کند. تيم ملي ايران پس از ورود به سائوپائولو به سمت کمپ کورينتيانس اين شهر حرکت کرد.

کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران پس از ورود به برزيل در گفتگو با خبرنگاران برزيلي گفت: به دليل فاصله زياد ايران تا برزيل، تصميم گرفتيم کمي زودتر به محل برگزاري اين رقابت‌ها پرواز کنيم تا به شرايط جوي برزيل عادت کنيم.

کي روش ادامه داد: ما توانستيم به جام جهاني 2014 راه يابيم تا با بهترين‌ تيم‌هاي جهان به رقابت‌بپردازيم و اکنون وقت اين کار است و بايد خودمان را برابر تيم‌هاي بزرگ دنيا محک بزنيم. در هر بازي 90 دقيقه وقت داريم تا بهترين بازي خود را به نمايش بگذاريم. به دنبال انجام بهترين بازي‌ها در جام جهاني هستيم. مي خواهيم تمام تلاشمان را بکنيم تا بازي هاي زيبايي را به نمايش بگذاريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا