گوناگون

کی‌روش گزینه اول فدراسیون است/ بازیکنان باید اقتصاد مقاومتی را رعایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه تمرین عصر امروز پنجشنبه تیم ملی به خبرنگاران حاضر در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی گفت: نمی دانم منظور کی روش از ۱۰ ماه گذشته چه بوده است اما آنچه مهم است اینکه ما باید ابتدا بودجه مورد نیاز برای عقد قرارداد با سرمربی تیم ملی را تهیه کنیم و بعد سراغ او برویم. ما از عملکرد کی روش رضایت کامل داریم اما برای آینده ابتدا باید منابع پرداخت مبلغ قرارداد او مشخص شود بعد سراغ قرارداد برویم.

وی با بیان اینکه نتیجه کار کی روش در فوتبال ایران مشخص است خاطرنشان کرد: ما با کی روش به طور مستقیم راهی جام جهانی شدیم و با او از رده چهارم و پنجم آسیا به رده اول آمده ایم. هنوز هم ایشان گزینه اول فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی بعد از جام جهانی است اما ما باید با مربی قرارداد ببنیدیم که بتوانیم از پس خواست هایش بربیاییم.  به نظرم کی روش صلاحیت ادامه کار با تیم ملی ایران را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتقاداتی که بازیکنان از البسه تیم ملی می کنند گفت: به نظر من کیفیت لباس های تیم ملی خیلی هم عالی است. بازیکنان باید یاد بگیرند که اسراف نکنند و از همین لباس ها بهترین استفاده را ببرند. امسال سال مقاومت اقتصادی است و دلیل ندارد که ما بخواهیم برای هر تمرین و بازی یک لباس بدهیم. ما فقط تیم ملی بزرگسالان را نداریم و تیم های مختلفی در رده های ملی داریم که هر سال چندین میلیارد بابت پول لباس های آنها پرداخت می کنیم. بنابراین بازیکنان باید به همین لباس ها به برزیل بروند و بهترین بازیها را هم انجام دهند.

وی با بیان اینکه بازیکنان بجای اینکه تمرکزشان را روی لباس بگذارند باید به تمرینات فکر کنند افزود: به نظرم کیفیت لباس های تیم ملی خیلی هم خوب است و بازیکنان به جای فکر کردن به این مسائل باید به فکر بازی کردن و تمرین باشند و تمرکزشان روی موفقیت تیم ملی باشد.

کفاشیان در مورد احتمال جعلی بودن مدارک برخی بازیکنان لیگ برتری نیز گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و اگر اشتباه یا تقصیری متوجه فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ باشد با آنها برخورد خواهیم کرد و اگر نهادهای دیگر مقصر باشند باید خودشان در این زمینه پاسخگو باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا