Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

انتشار اولین تصویر از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ

گلکسی نوت 8 سامسونگ گوشی است که علاقه مندان به برند سامسونگ کماکان منتظر معرفی و خرید آن هستند و حالا تصویری از این گوشی منتشر شده است که گفته می شود ، اولین تصویر رندر رسمی مربوط به گلکسی نوت 8 سامسونگ است. تصویری که چندان هم واقعی به نظر نمی‌رسد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گلکسی نوت 8 سامسونگ که قبلا نیز در پایگاه داده HTML5Test دیده شده و منبع مذکور خبر از اندروید نوقا ۷.۱.۱ روی این محصول داده بود حالا تصویری غیر رسمی از این محصول منتشر شده است که تصویری واقعی گلکسی نوت 8 سامسونگ نسبت داده شده است.

با این حال و با انتشار اخبار گوناگونی از گلکسی نوت 8 سامسونگ انتظار می‌رود سامسونگ در جریان رویداد IFA 2017 برلین از نسل جدید فبلت خود به نام Galaxy Note 8 رونمایی کند. تا امروز شایعات و تصاویر مختلفی در مورد این محصول منتشر شده است و چندی پیش بر اساس دیتابیس تست HTML5، مشخص شد این دستگاه از اندروید ۷.۱.۱ بهره می‌برد.

گلکسی نوت 8 سامسونگ

اما تصویر رندر منتسب به گلکسی نوت 8 سامسونگ که آن را مشاهده می کنید چندان هم رسمی به نظر نمی‌رسد ؛ اما طراحی آن شباهت‌ های زیادی با گلکسی اس 8 پلاس دارد و در این میان نیز ممکن است این تصویر رندر توسط یکی از طرفداران سامسونگ منتشر شده باشد.

در این میان ویدیویی نیز منتشر شد که پنل جلو و پوشش نمایشگر گلکسی نوت 8 سامسونگ را نشان می‌داد. گفته می‌شود این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس و فناوری اینفینیتی دیسپلی،دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا ۸۳۶ برای بازار آمریکا و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ برای بازارهای جهانی مجهز شود. برخی شایعات حاکی از قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه هستند.

با این حال اگر چه تصویر منتشر شده از گلکسی نوت 8 سامسونگ تا به حال به صورت رسمی تایید نشده است بد نیست بدانید که بر اساس شایعات جدید ، گلکسی نوت ۸ نسخه‌ای با ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت که خبر خوبی برای کاربران به حساب می‌آید. در واقع بهتر است تولیدکنندگان گوشی هوشمند به جای افزایش حافظه رم ، به سراغ افزایش حافظه‌ ی داخلی دستگاه‌ها بروند.

منبع  SAMMOBILE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا