گوناگون

گوشت شکار غیرمجاز توسط مأموران فرودگاه گرگان کشف شد

81212916 5781220

ˈاحمد دباغیانˈ روز دوشنبه در این باره اظهار کرد: با همکاری مأموران فرودگاه و محیط زیست شهرستان گرگان، 30 کیلوگرم گوشت شکار غیرمجاز ساعت 22 شب در فرودگاه گرگان و از یک خانواده که قصد عزیمت به تهران را داشتند کشف شد.

وی گفت: این گوشت متعلق به یک رأس قوچ بود که در پارک ملی گلستان شکار شده بود و به گفته فرد دستگیر شده، شکارچی با دریافت 600 هزار تومان از وی، شکار را انجام و تحویل این فرد داده اما فرد خاطی حاضر به معرفی شکارچی نشده است.

وی افزود: این فرد در حال حاضر در حال طی کردن مراحل قانونی در دادگستری شهرستان گرگان است.

وی هم چنین به دستگیری یک متخلف شکار در منطقه ˈدرازنوˈ توسط مأموران محیط زیست کردکوی اشاره کرد و گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، در مأموریت گشت و کنترل حوزه استحفاظی ˈمنطقه حفاظت شده جهان نماˈ، موفق به شناسایی و دستگیری یک متخلف شکار حیوانات وحشی شدند.

وی اضافه کرد: از این متخلف یک قبضه سلاح دولول و قطار فشنگ کشف و ضبط شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان هم چنین از دستگیری متخلف زنده گیری پرندگان وحشی در کلاله خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل یک متخلف دو قطعه جوجه کبک کشف و ضبط شد.

دباغیان اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلاله، پس از کسب اطلاعات مردمی مبنی بر وجود دو قطعه کبک در منزل یک متخلف در روستای ˈکولی بایندرˈ و هماهنگی با مسئولان و اخذ نیابت قضائی، نسبت به بازرسی از منزل این متخلف اقدام و موفق به کشف دو جوجه کبک شدند.

وی افزود: این دو شکارچی متخلف پس از تشکیل پرونده به همراه موارد ضبط شده و صورت جلسه تنظیمی تحویل مقامات قضائی شدند.

602

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا