گوناگون

سارق باطری فیبرهای نوری مخابرات در غرب گلستان دستگیر شد

81212912 5781222

سردار ˈسیدمحمود میرفیضیˈ روز دوشنبه در این باره گفت: مأموران پلیس آگاهی بندرترکمن در پی یک کار اطلاعاتی و پلیسی، موفق به دستگیری سارق حرفه ای باطری هایی موسوم به صندوق های فیبر نوری مخابرات در سطح این شهرستان و دیگر شهرهای غرب استان شدند.

وی اظهار کرد: گزارش مرکز مخابرات مبنی بر سرقت باطری فیبر نوری در سطح شهرستان بندرترکمن و دیگر شهرهای اطراف، مأموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با تشکیل تیمی ویژه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی هم چنین گفت: با توجه به اهمیت موضوع و هزینه بالای سرقت های انجام شده مأموران به یکی از کارمندان اخراجی اداره مخابرات مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: متهم با مشاهده مأموران در محور بندرترکمن به آق قلا به سرعت از محل متواری شد اما پس از تعقیب و گریزی به دام افتاد.

میرفیضی ادامه داد: در بازرسی مقدماتی از خودروی وی، هشت باطری کشف و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سردار میرفیضی با اشاره به تحقیقت تخصصی به عمل آمده توسط مأموران پلیس آگاهی یادآور شد: در این تحقیقات متهم به 104 فقره سرقت باطری در سطح شهرستان های گرگان، کردکوی، بندرترکمن و آق قلا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان ارزش ریالی سرقت های انجام شده را بیش از 700 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

602

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا