Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

اعلام خودروهای راه یافته به رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ دنیا

خودروهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ به عنوان گزینه های قدرتمند و شایسته از سوی هیئت داورانی متخصص انتخاب شدند. در ادامه با میهن پست همراه می شوید.خودروهای راه‌یافته به مرحلهٔ نیمه‌نهایی رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ دنیا توسط هیئت داورانی متخصص  اعلام شده‌اند. این خودروها شامل خودروهای قدرتمندی چون آئودی A3، ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه، ب‌ام‌و سری ۴، هوندا e، کیا K5، کیا سورنتو، مزدا MX-30، مرسدس بنز GLA، تویوتا یاریس و فولکس‌واگن ID.4 هستند که همهٔ این خودروها گزینه‌های قدرتمند و شایسته‌ای هستند اما در این بین تویوتا یاریس می‌تواند شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشد چرا که به‌ تازگی به‌ عنوان خودروی سال ۲۰۲۱ اروپا انتخاب شده است. اما لازم به ذکر است که یاریس در اینجا با رقبای سرسختی مثل دو مدل الکتریکی روبه رو است.

همچنین باید بدانیم که رقابت خودروی سال ۲۰۲۱ دنیا اما غیر از بخش اصلی، چند بخش دیگر هم دارد که یکی از آن‌ها خودروی شهری سال است که در این بخش، هوندا e و تویوتا یاریس به همراه هوندا فیت، هیوندای i10 و هیوندای i20 حضور دارند. در بخش خودروی لوکس سال، آستون‌ مارتین DBX، ب‌ ام‌ و X6، لندروور دیفندر، مرسدس بنز S کلاس و پولستار ۲ باهم به رقابت خواهند پرداخت و اما نامزدهای بخش خودروی پرفورمنس سال اما بسیار متنوع‌تر بوده و شامل تویوتا GR یاریس، پورشه ۹۱۱ توربو، آئودی RS Q8، ب‌ ام‌ و M2 CS و ب ‌ام‌ و X5 M می‌شود.

گفتتنی است که در این حوزه رقابتی که درباره خودروهای سراسر دنیا برگزاری می شود هیئت‌داورانی متشکل از هفت متخصص در هر بخش سه نامزد نهایی یا همان فینالیست را انتخاب خواهند کرد که در تاریخ ۳۰ مارس مشخص می‌شوند و نهایتاً در ۲۰ آوریل خودروهای برنده به عنوان گزینه های قدرتمند و شایسته انتخاب خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا