Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

علت سقوط محبوبیت فراری در مقایسه با خودروهای سراسر دنیا

سقوط محبوبیت فراری در مقایسه با خودروهای سراسر جهان بسیار تعجب برانگیز و چالش برانگیز است اما به نظر می رسد راه حل رفع این مشکل در راه است. در ادامه با میهن پست همراه می شوید.

راه‌های زیادی برای سنجیدن محبوبیت یک خودرو وجود دارد. یکی از آن‌ها می‌تواند میزان جست‌وجوی گوگل برای این خودرو باشد که از طریق گوگل ترندز می‌توان آن را مشاهده کرد. وب‌سایت Compare the Market که وب‌سایت مقایسه قیمت‌ها در بریتانیا می‌باشد از داده‌های گوگل ترندز برای نمایش تغییرات محبوبیت برندهای خودرویی سراسر دنیا در ۱۰ سال اخیر استفاده کرده است. این وب‌سایت داده‌های سال ۲۰۱۰ را با داده‌های سال ۲۰۲۰ مقایسه کرده است.

بر پایه نتایج این مطالعه، ۵ برند خودرویی که کاهش محبوبیت قابل‌توجهی را از سال ۲۰۱۰ تاکنون تجربه کرده‌اند به ترتیب عبارت‌اند از فیات، سیتروئن، واکسهال، میتسوبیشی و فراری. اگرچه مشاهده نام چهار برند اول در این لیست سورپرایز کننده نیست اما قطعاً سقوط محبوبیت فراری در بین ۵ برند اول تعجب‌برانگیز و چالش‌برانگیز است.

این خودروساز ایتالیایی با افت ۳۵.۳ درصدی جست‌وجوی گوگل در یک دهه اخیر مواجه شده که مایه تعجب است زیرا فراری در این بازه زمانی کاملاً خبرساز ظاهر شده است. آیا مارانللو طرفداران خود در دنیا را به خاطر الکتریکی سازی محصولاتش از دست داده است؟ مطمئن نیستیم اما به نظر می‌رسد راه‌حل رفع این مشکل در راه است.

اولین شاسی‌بلند تاریخ فراری یعنی پورسانگ ظاهراً قرار است به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ عرضه شود. قبلاً تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو منتشر شده اما فراری از ارائه جزئیات آن خودداری کرده است.

آیا حضور فراری در این بازار بسیار تشنه می‌تواند به افزایش محبوبیتش کمک کند؟ خب این حرکت برای رقیب فراری یعنی لامبورگینی کاملاً جواب داده و اوروس به محصولی موفق بدل شده است. یک دهه پیش نیز پورشه کاین راه را برای موفقیت‌های آتی این برند باز کرده است.

با این وجود به جرات می‌توان گفت استراتژی تولید پورسانگ برای فراری جواب خواهد داد اما خب اجازه دهید صبر کنیم و منتظر واکنش خریداران به این تصمیم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا