گوناگون

“سیروس دین محمدی”: اسپانیا بی هوش شد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ “سیروس دین محمدی” درباره بازی های انجام شده دورمقدماتی جام جهانی 2014 گفت: کار بچه ه؛ا در بازی با نیجریه خوب بود دفاع چپ و راست خوب جمع و باز می شدند و در بازی با آرژانتین نباید به آنها فضای لازم برای بازی سازی بدهیم. در ضمن پشت محوطه جریمه نیز فرصت ضربه کاشته به آرژانتین داده نشود. باید مرکز زمین را بگیریم اگر 4، 3، 3 بازی کنیم در مقابل آرژانتین موفق می شویم
 
وی در مورد حذف تیم اسپانیا معتقد است بازیکنان اسپانیا خسته بودند زیرا در جام باشگاههای اروپا و لیگ خودشان خیلی دویده بودند به همین دلیل این جا از نظر بدنی کم آوردند حذف اسپانیا یک زلزله بزرگ برای دنیا بود. تیم اسپانیا تمرکز کافی نداشت. وقتی اسپانیا از هلند شکست خورد همه گفتند: اسپانیا سیلی محکمی از هلند خورد و از خواب بیدار شد ولی اسپانیا از خواب بیدار نشد و بی هوش شد.
 
همچنین در باره بازی انگلیس و اورگوئه دین محمدی معتقد است اگر لوئس سوارز بازی کند اورگوئه نتیجه می گیرد. انگلیس تیم پر آوازه ای است چون بازیهای دل چسبی در لیک برتر آن انجام می شود ولی هیچگاه در تیم ملی انگلیس شاهد بازیهای از آن دست نیستیم.
 
سیروس دین محمدی همچنین گفت: علیرضا حقیقی سنگربان تیم ایران در بازیهای تدارکاتی خیلی کم بازی کرد اما اعتماد به نفس بالایی دارد بازی او من را یاد احمد رضا عابد زاده انداخت.
 
در مورد فینالیست‌های جام 2014 وی معتقد است برزیل، ایتالیا، هلند و آرژانتین شانس رسیدن به فینال را دارند.
 
جام از نگاه دو کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی ابوالفضل اکبری است که به مناسبت برگزاری بیستمین دوره جام جهانی فوتبال در برزیل هر روز ساعت 18:30 از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا