Mihanpostپیشنهاد سردبیرساختنی‌ها

آموزش ساخت جعبه هندزفری مناسب برای حل مشکل گره خوردن

امروز آموزش ساخت جعبه هندزفری را داریم که بسیار مناسب برای حل مشکل گره خوردن آن است . اگر شما هم مانند من همیشه از گره خوردن هندزفری خود حقیقتا رنج می برید و کلافه می شوید این ساختنی را از دست ندهید . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

راه حلی که ما برای جلوگیری از گره خوردن هندزفری ها به کار خواهیم گرفت ساخت یک جعبه بسیار عالی است که فقط کافیست تا گوشی های هندزفری را از داخل آن به بیرون بکشید . در این صورت دیگر نیازی نیست که بخواهید با گره ها  سر و کله بزنید و به سادگی می توانید به موزیک های مورد علاقه خود بدون کلافگی از گره های هندزفری گوش دهید .

در همه خانه ها قوطی ها یا جعبه های کوچک بدون کاربرد وجود دارند که اغلب بعد از مدتی بلااستفاده بودن به  عنوان زباله شناخته می شوند . ما امروز قصد داریم با کمک  یکی از آنها ، جعبه هندزفری بسازیم و مشکل گره ها را برای همیشه حل کنیم .

ابزار و وسایل مورد نیاز : ۱- گیره کاغذ ۲- دو عدد کش کوچک ۳-یک پیچ تیز یا دریل کوچک ۴-دو عدد مهره ترجیحا از جنس پلاستیک

مراحل ساخت : ابتدا باید با کمک دریل و یا پیچ تیز یک سوراخ در انتها و یکی هم روی قوطی ایجاد کنید . توجه داشته باشید که سوراخ مربوط به انتهای قوطی برای رابط هندزفری با پلیر موسیقی است و سوراخی روی قوطی هم برای گوشی های هندزفری . پس دقت کنید که اندازه سوراخ ها به قدر کافی و متناسب با هندزفری باشد . بعد از ایجاد سوراخ پایینی کش را از داخل مهره رد کرده و سپس به سیم هندزفری متصل کنید . این کار باعث می شود که سیم ثابت سر جای خود باقی بمانند .

در این مرحله باید گیره را به پشت در روی قوطی متصل کرده و  گوشی های هندزفری را از داخل آن رد کنید. به شکلی که گیره نگذارد سیم های هندزفری آزادانه حرکت کنند .

حالا مراحل ساخت جعبه هندزفری به پایان رسیده و برای استفاده از آن کافیست تا گوشی های آن را به بیرون بکشید . هرچه جعبه و یا قوطی که برای این کار استفاده می کنید کوچکتر باشد بهتر است چرا که در اینصورت به سادگی درون جیب یا کیف جای می گیرد و جابجایی آن را ساده تر می کند .

آموزش ساخت جعبه هندزفری مناسب برای حل مشکل گره خوردن

 

منبع   instructables

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا