Mihanpostسایر رشته هاورزشی

جزئیاتی از انحلال فدراسیون گلف ؟

به گزارش میهن پست – رئیس فدراسیون گلف ضمن رد زمرمه‌ها پیرامون انحلال فدراسیون گلف و تبدیل شدن آن به انجمن ورزشی، بر لزوم سرمایه گذاری در این رشته تازه المپیکی شده تأکید کرد.
کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ویژه‌ای برای استعدادیابی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است از جمله اینکه تیم ملی نوجوانان ما برای نخستین بار به مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا اعزام می‌شود و هدف ما جوانگرایی در گلف و خارج کردن آن از حالت گلخانه‌ای است.
وی درباره احتمال انجمن شدن فدراسیون گلف گفت: زمزمه‌های پیرامون خروج فدراسیون گلف از حال فدراسیونی و تشکیل انجمن گلف صحت ندارد و این شایعه است و با توجه به اینکه این رشته، المپیکی شده باید برای مدال آوری در این رشته روی آن سرمایه گذاری کنیم و قطعا هیچ عقل سلیمی این را نمی‌پذیرد که گلف از اداره به صورت فدراسیون مستقل خارج شود.
رئیس فدراسیون گلف درباره عدم استفاده فدراسیون گلف از چمن مصنوعی در احداث زمین‌های گلف افزود: در استاندارد زمین‌های گلف، چمن مصنوعی جایی ندارد و نه با معیارهای این رشته تطابق دارد و نه از نظر مالی مقرون به صرفه است اما از چمن مصنوعی می‌توانیم در زمین‌های مینی گلف استفاده کنیم.
سعیدی با اشاره به وضعیت تیم ملی گلف بانوان بیان داشت: در بخش بانوان نیز تیم ملی ما سال گذشته به مسابقات اوپن تایلند اعزام شد و در تقویم سال آینده نیز چند دوره مسابقات بین المللی و دوره‌های آموزشی برای بانوان گلف باز ما در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در موضوع کسب جایگاه و ارتقای رنکینگ ایران در آسیا و جهان نیز تمهیداتی را پیش بینی کرده و اهدافی را تعریف کرده‌ایم و قصد داریم طی ۲ سال آینده در قاره آسیا به فهرست ۱۰ کشور مطرح آسیا برسیم و این هدف قابل دستیابی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا