Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی

در بازار دیجیتال امروز شاهد صدها مدل از ده ها برند نام آشنا و ناشناخته اسپیکرهای بلوتوثی هستیم که در بیشتر موارد انتخاب را برای ما سخت می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی برترین برندهای تولید کننده اسپیکر بلوتوثی بپردازیم که با کیفیت ترین محصولات را عرضه می نمایند.

دسترسی آسان به سرفصل نوشته ها

اسپیکر بلوتوثی

۱- Harman kardon

بیشتر افرادی که در زمینه صوت و موسیقی فعالیت دارند، نام برند هارمن کاردون (HARMAN KARDON) را شنیده اند و احتمالا تجربۀ شنیدن صدای کم نظیر محصولات این برند را از یاد نمی برند. شرکت هارمن کاردون که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات صوتی و تصویری خانگی و خودرو است، در سال ۱۹۴۵ توسط دکتر سیدنی هارمن و مهندس برنادر کاردون تاسیس شد.

از جمله محصولات پرطرفدار این برند اسپیکرهای بلوتوثی هستند که با کیفیت‌ های عالی و قابلیت های فراوان تولید و در بازار عرضه شده اند.

اسپیکرهای هارمن کاردون به دستیار صوتی مجهز هستند و به کمک ۴ میکروفون قوی قابلیت دریافت فرمان های صوتی را دارند. حمل آسان، کیفیت صدای عالی، وزن مناسب، ضدآب بودن و غیره از دیگر ویژگی های محصولات این برند به شمار می روند.

اسپیکرهای بلوتوثی برند هارمن کاردون در طرح های زیبا و در انواع مدل های متفاوتی عرضه می شوند که برخی از بهترین مدل ها عبارتند از:

  • اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Invoke
  • اسپیکر هارمن کاردن Esquire
  • اسپیکر بی‌سیم هارمن کاردون Omni 50 Plus
  • اسپیکر هارمن کاردن go play

اسپیکر بلوتوثی 4

۲- JBL

دومین برندی که در لیست بهترین مارک اسپیکر قرار می گیرد، برند جی بی ال یا همان JBL است. جی بی ال یک شرکت آمریکایی است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات صوتی- الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۱۹۴۶ شروع نمود. محصولات اصلی این شرکت شامل انواع بلندگو و سایر تجهیزات مربوط به آن می شود که این اسپیکرها برای مصارف مختلفی از خانگی گرفته تا تجهیز استودیوهای حرفه ای ضبط صدا مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های بارز اسپیکرهای بلوتوثی JBL  می توان به کیفیت بالا، طراحی جذاب و از همه مهم تر قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. برخی از پر طرفدارترین اسپیکرهای بی سیم JBL  که در فروشگاه های معتبر عرضه می شوند، عبارتند از:

  • اسپیکر بلوتوث جی‌بی‌ال مدل Clip 4 Portable
  • اسپیکر بلوتوث jbl مدل Link 500
  • اسپیکر جی‌بی‌ال Link 300
  • اسپیکر جی‌بی‌ال مدل Link 20

اسپیکر بلوتوثی 3

۳- Xiaomi

در طی سال های گذشته برند شیائومی از کشور چین با عرضه محصولات مختلف خود از گوشی و ساعت هوشمند گرفته تا اسپیکرها و هندزفری ها توانسته جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد. مهم ترین دلیل محبوبیت این برند در میان مردم قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نسبت به امکاناتی است که ارائه می دهد. اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی هم مانند دیگر محصولات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

اسپیکرهای شیائومی در انواع بسیار متنوعی به بازار عرضه شده اند که هر کدام از آن ها امکانات و قابلیت مخصوص به خود را دارند و این بسته به نیاز کاربران و بودجۀ آن ها دارد که کدام یک از این مدل ها را انتخاب کنند.

از نظر طراحی ظاهری و ابعادی هم بلندگوهای بی سیم شیائومی در طرح ها و اندازه های متفاوت و با ظاهری شیک تولید می شوند. برخی از مدل های اسپیکر این برند مانند مدل round bluetooth2 با ابعاد کوچک و قابلیت حمل بسیار آسان برای همراهی کاربران در سفر و مکان های مختلف مناسب هستند و برخی دیگر مانند ساندبار اسپیکر شیائومی TV Audio Speaker برای استفاده در منزل طراحی شده اند.

از پر فروش ترین اسپیکرهای برند شیائومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسپیکر بلوتوث شیائومی Millet ۲۰۱۵
  • اسپیکر بلوتوثی کوچک شیائومی Mi Compact 2
  • اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Round Bluetooth Speaker 2
  • اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Mini Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوثی 5

۳- Sony

برند سونی دیگر نیازی به معرفی ندارد. همۀ ما بدون شک تا به حال تجربۀ استفاده از محصولات این برند را داشته ایم و کیفیت بالای آن ها را لمس کرده ایم. اسپیکرهای قابل حمل در ابعاد کوچک تا بزرگ از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت به شمار می روند که قابلیت های فراوانی دارند. برای مثال، برخی از اسپیکرهای بلوتوثی این برند قابلیت پخش صدای سه بعدی را دارند و برخی دیگر امکان تنظیم گسترده صدا را برای شما فراهم می آورند.

بیشتر اسپیکرهای سونی با یک چراغ LED زیبا تزیین شده اند که قابلیت تغییر رنگ متناسب با موسیقی در حال پخش دارند. به علاوه بیشتر این اسپیکرها در کنار قابلیت اتصال بی سیم، از اتصالات با سیم هم پشتیبانی می کنند. ظرفیت باتری این اسپیکرها بسته مدل آن ها متفاوت است و توانایی پخش مداوم موسیقی در مدت زمان های متنوعی را فراهم می کنند. از دیگر ویژگی های محصولات این برند می‌توان به مواردی چون مجهز بودن به درگاه USB و کارت حافظه، قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل، ریموت کنترلی، میکروفن های داخلی به منظور برقراری تماس، مقاوم در برابر نفوذ آب و ذرات خارجی اشاره کرد.

اسپیکرهای سونی در انواع استوانه‌ای و مکعبی با طراح های بسیار خاص، زیبا و با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

محبوب ترین اسپیکرهای برند سونی عبارتند از:

  • اسپیکر بی سیم سونی Glass Sound LSPX-S1
  • اسپیکر بلوتوثی سونی طرح لامپ LED Bulb LSPX-102E26
  • اسپیکر بلوتوثی سونی LF-S50G
  • اسپیکر بلوتوثی پرتابل سونی SRS-XB40

اسپیکر بلوتوثی 6

۴- LG

آخرین برندی که در این لیست قصد معرفی آن را داریم، همان مارک قدیمی و معتبر LG است که همه با آن آشنا هستیم. اسپیکرهای بلوتوثی این شرکت مطرح کره ای درست مانند دیگر محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی ال جی علاوه بر قابلیت اتصال بلوتوثی توسط کابل های AUX هم به دستگاه های پخش کننده مختلفی چون انواع: گوشی ها، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و غیره متصل می شوند.

به علاوه این محصولات در اغلب موارد در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و بدنۀ مقاومی در مقابل ضربه دارند. این محصولات دارای پورت های مختلفی برای اتصال کارت های حافظه، فلش مموری ها و غیره هستند و در بسیاری از موارد به میکروفن های داخلی مجهز شده اند که توانایی برقراری تماس های صوتی را برای کاربر فراهم می کنند.

  • بلندگوی قدرتمند
  • قابلیت پخش صدا در ۳۶۰ درجه
  • داشتن LEDهای نورپرداز
  • جک ۳٫۵ میلیمتر برای اتصال هندزفری

و …

از دیگر ویژگی های این اسپیکرها به شمار می روند.

نمونه هایی از اسپیکرهای بلوتوثی برند LG که طرفداران بیشتری دارند، عبارتند از:

  • اسپیکر بلوتوث ال جی PH3
  • اسپیکر بلوتوث ال جی FJ3
  • اسپیکر بلوتوث ال جی Music flow Sound 360
  • اسپیکر بلوتوث ال جی PH4

اسپیکر بلوتوثی 7

در ادامه یادآور می شویم که با توجه به محبوبیت زیاد اسپیکرهای این ۵ برند مطرح، نمونه های تقلبی بسیاری از آن ها تولید شده و در فروشگاه های نامعتبر عرضه می شوند که متاسفانه از نظر کیفیتی با مدل های اصلی قابل مقایسه نیستند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای خرید اسپیکر بلوتوثی خود تنها به فروشگاه های معتبری مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا