Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

حاج رضایی:تیم نسبتاً حذف شده قطر می تواند خطر ساز باشد

به گزارش میهن پست – کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم ملی قطر در دیدار روز پنجشنبه برابر ایران تاکید کرد: قطر در عرض چند روز از نظر فوتبالی تغییری نمی‌کند اما از لحاظ انگیزیشی متفاوت خواهد بود.
امیر حاج‌رضایی در خصوص دیدار روز پنجشنبه ایران و قطر در چارچوب رقابتهای جام ملت‌های آسیا بیان کرد: تیم قطر در حال اوت شدن است و می‌خواهد شانس خود را برای ادامه تورنمنت زنده نگه دارد. برای همین آنها از نظر انگیزشی با شرایطی متفاوت نسبت به قبل برابر ایران به میدان خواهند آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید به لحاظ فنی هم منتظر تیم متفاوتی در بازی فردا باشیم، گفت: در عرض چند روز شرایط این تیم از نظر فوتبالی تغییری نمی‌کند. ما به لحاظ فنی در سطح بالاتری نسبت به این تیم قرار داریم و قطر به دنبال کاهش اشتباهات خود است. با این حال آنها انگیزه‌های زیادی برای بازی فردا دارند تا حذف نشوند.

از این کارشناس فوتبال درباره افت قطر نسبت به تیمی که قهرمان جام خلیج فارس شده بود پرسیدیم که اینگونه پاسخ داد: این تیم قطر نسبت به تیمی که ما در رقابتهای مقدماتی جام جهانی با آن بازی کردیم به مراتب افت کرده است ولی در خصوص جام خلیج فارس باید بگویم که یک تورنمنت بی‌کیفیت است که با حضور تیم‌های عربی برگزار می‌شود. عربستان کاملا افول کرده و بحرین مدعی این جام است بنابراین مشخص است که چه تورنمنتی بی‌کیفیتی است که برگزار می‌شود.

حاج رضایی درباره تاکتیک مناسب ایران بازی برابر قطر یادآور شد: کارلوس کی‌روش از هر ۱۵ مربی دیگری که در این جام حضور دارند کاملا قدرتر و با تجربه‌تر است. شاید بهترین مربیان این تورنمنت خاویره آگیره، اولی اشتلیکه یا پل لوگوئن باشند که اصلا قابل قیاس با کی‌روش نیستند و سرمربی تیم ایران با فاصله بسیار از نظر اعتبار و تجربه نسبت به آنها قرار دارد. این یک وزن بزرگ است که به نیمکت تیم ایران داده است و نمی‌توانم از تهران به کی‌روش به وی توصیه کنیم که چه تاکتیکی را استفاده کند چون خودش بهتر از هر کسی به این مسایل واقف است.

به نقل از مهر ، وی درباره ترکیب تیم ملی ایران در بازی نخست بیان کرد: به نظرم ترکیب تیم ایران واقعا خوب بود. بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند خوب کار کردند و نشان دادند که می‌توان به آنها اعتماد کرد.

حاج رضایی کیفیت جام ملت‌های آسیا را در سحطی پایین دانست و گفت: سطح بازی‌ها متوسط رو به پایین است. من در حال حاضر نسبت به همه بازی‌های دوره قبل که در قطر برگزار شد حضور ذهن ندارم که مسابقات استرالیا را با آن دیدارها مقایسه کنم ولی سطح بازی‌ها در آسیا در مجموع پایین است و نمی‌توان نسبت به قاره‌های دیگر مقایسه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا